ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

1520 – ДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ! КОРИСНИЙ РЕСУРС!

22 листопада 2024
20

Останнім часом від криворіжців до Контакт-центру 1520 надходять повідомлення,  що неможливо додзвонитись  на  гарячу лінію підприємства – надавача послуги. Ми опрацьовуємо всі заявки мешканців, але все ж таки – у межах повноважень  органів місцевого самоврядування.

         “Вкрутити лампи у під’їзді”, “потравити бліх, комарів, гризунів у підвалі”. “встановити лавку біля під’їзду”, “ліквідувати порив водопроводу”, “обрізати дерево на прибудинковій території, тощо – мають ті служби, з якими у мешканців договори (угоди) і звертатись треба до них.

Наразі, найчастіше заявники скаржаться на неможливість додзвонитись до:

–         АТ “Криворізька теплоцентраль”

–         АТ «ДТЕК “Дніпровські електромережі”

–         КП “Кривбасводоканал”

 

Надаємо актуальну інформацію по надавачам житлово-комунальних послуг у Кривому Розі:

 

  1. 1.     АТ “Криворізька теплоцентраль” у  зв’язку з початком опалювального сезону 2024-2025 років для покращення якості обслуговування, а також для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону  

067-566-96-86, на якій у режимі 24/7 можна залишити:

–         інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;

–         заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;

–         заявки щодо нарахувань тощо.

З 1 листопада АТ “Криворізька теплоцентраль” змінила й графік прийому споживачів. Тепер криворіжців прийматимуть за наступними графіками:

Група комунікацій (каб. №30)

понеділок з 8:00 до 12:00;

середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;

п’ятниця з 13:00 до 15:00.  

Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20):

 

понеділок з 8:00 до 12:00;

середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;

п’ятниця з 13:00 до 15:00.

Відділ роботи зі споживачами (каб. 31):

 

понеділок з 8:00 до 12:00;

середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00;

 п’ятниця з 13:00 до 15:00.  

Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7):

понеділок з 9.00 до 11.00;

середа з 15:00 до 17:00

Начальник відділу роботи зі споживачами (каб. 2):

понеділок з 9.00 до 11.00;

середа з 15:00 до 17:00

Керівник групи комунікацій (каб. 30):

понеділок з 9.00 до 11.00;

середа з 15:00 до 17:00

 

Візьміть до уваги! Під час повітряної тривоги прийоми не проводяться.

 

  1. 2.     Про вимкнення електроенергії повідомляє сайт ДТЕК «Дніпровські Електромережі» https://www.dtek-dnem.com.ua/ua, на якому ви можете ознайомитись з контактами підприємства  для зручного зв’язку:

–         телефони кол-центру –  для стаціонарних телефонів (056) 790 99 00;

–         для мобільних телефонів – +38 (066) 790 99 00, +38 (067) 790 99 00, +38 (063) 790 99 00;

–         для юридичних клієнтів – +38 (067) 522 21 12;

–         адреса електронної пошти [email protected] для загальних питань і консультаційних послуг;

–         під’єднатися до чат-ботів у телеграмі та вайбері https://t.me/DTEKDniprovskiElektromerezhiBot, https://chats.viber.com/dtekdniprovskielektromerezhi

  1. 3.     Офіційні засоби зв’язку з КП «Кривбасводоканал»:

–         Центр обслуговування клієнтів – (056) 499-15-75, (067) 659-15-75; (066) 499-15-75 – щодня з 08.00 до 20.00 (без перерви);

–         повідомити про проблему можна по вайберу за номером (067) 674-75-49 (але цей номер не приймає дзвінки, а лише текстові  повідомлення і фото);

–         слідкувати за новинами можна на сайті підприємства https://kp-kvk.dp.ua/, на сторінці КП «Кривбасводоканал»  у соціальних мережах, у телеграм каналі t.me/kryvbasvodokanal та вайбері http://surl.li/mrxlp;

–         офіційні запити, заяви та інші документи можна направляти на офіційну електронну адресу [email protected]а;

–         Служба технічної інспекції, відділ по роботі з юридичними особами – тел. 098-995-91-95;

–         Водозбут–тел. (067)560-03-20, (0564)-74-44-28, реалізація централізованого водопостачання та водовідведення, контакти:

 

Центрально-Міського цеху

067-550 – 79 – 72

Металургійного цеху

067-551 – 27 – 50; 067-553-60-57

Довгинцівського цеху

067-551-24-71

Покровського цеху

067-551-61-37

Саксаганського цеху

067-551-63-46

Північного цеху (географічно- Тернівський район)

067-551-77-67

Інгулецького цеху

067-551-61-34

 

  1. 4.     До КПТМ «Криворіжтепломережа» можна зателефонувати:

КПТМ «Криворіжтепломережа»

0800 605 187

Пн-пт з 08.00-17.00

067-544-56-21

Суб, нед- цілодобово

Диспетчер Металургійного теплового району

067-544-56-45

Пн-чт – 08.00-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08.00 – 16.00

Диспетчер Довгинцівського теплового району

067-543-69-82

 

Пн-чт – 08-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08 – 16.00

Диспетчер Саксаганського теплового району

067-544-56-43

067-560-44-29

Пн-чт – 08-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08 – 16.00

Диспетчер Тернівського теплового району

067-544-56-33

Пн-чт – 08-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08 – 16.00

Диспетчер Ц-М теплового району

067-544-56-46

Пн-чт – 08-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08 – 16.00

Диспетчер Інгулецького теплового району

067-544-56-48

Пн-чт – 08-17.00, перерва з 12.00-12.48

Пт – 08 – 16.00

 

  1. 5.     До керуючих компаній – управителів можна звернутися за телефонами:

Підприємство

Телефон

Режим роботи

ТОВ «УЮТ-2011»

0800 501 346

цілодобово

ТОВ «КК «Дом.Ком»

067 577 27 65

Пн-Чт – 08:00-17:00

Пт – 08:00-15:45

067 636 27 68

ТОВ «Житлокомцентр»

067 772 50 69

Пн-Пт – 08:00-17:00

067 576 01 22

цілодобово

ПП «Домінімум»

096 473 11 54

цілодобово

ТОВ «Житлосервіс-КР»

0800 501 346

цілодобово

ТОВ «Комбінат благоустрою»

096 648 17 48

Пн-Пт  – 08:00-17:00

098 981 42 64

цілодобово

КП «Послуга»

097 098 49 48

Пн-Пт – 08:00-17:00

097 409 70 07

Пн-Пт – 17:00-8:00

Сб-Нд – цілодобово

ТОВ «Сітісервіс-КР»

0800 501 346

цілодобово

ТОВ «Дивобуд»

098 714 56 27

Пн-Пт – 08:00-17:00

097 826 32 91

Пн-Пт – 08:00-17:00

097 826 32 92

Пн-Пт – 08:00-17:00

097 409 70 07

Сб-Нд – цілодобово

ТОВ «КК «Наш дім»

097 581 82 22

067 916 19 66

цілодобово

ТОВ «Центробуд»

067 958 70 43

    цілодобово

ТОВ «КК «Смартбуд-КР»

067 577 27 65

Пн-Пт – 08:00-17:00

 

Якщо вам не вдалося додзвонитися до надавачів послуг, нагадуємо, що повідомити про свою проблему ви можете, зателефонувавши до Контакт-центру 1520 за номерами 1520 та (056)499- 1520 щодня без вихідних з 08.00 до 20.00 або залишити заявку через свій особистий кабінет на сайті Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/ – 24/7.

Дивитися всі новини