1520: контроль виконання!
Електронний сервіс «Контакт-центр» стабільно працює та залишається
надійним засобом комунікації між жителями Криворізької міської
територіальної громади і підприємствами, що надають послуги.
Е-сервіс щоденно приймає дзвінки та заявки від жителів міста та
контролює їх опрацювання, забезпечуючи швидке реагування на проблеми
населення.
За останній тиждень зареєстровано 1561 заявку, з яких 1218 вже
перевірено щодо виконання.
Найчастіше громадяни звертаються з питань теплопостачання,
водопостачання, утримання житлового фонду, вуличного освітлення,
благоустрою та інших сфер, важливих для комфортного життя у місті.
Деякі приклади виконаних заявок:
❌ Було: не прибирається прибудинкова територія.
✅ Стало: прибудинкову територію прибрано, комфорт жителів
забезпечено.
вул. Липнева, 2

❌ Було: колодязь накрито бетонною плитою.
✅ Стало: накриття колодязя виконано кришкою встановленого зразка,
безпеку мешканців забезпечено.
вул. Панаса Мирного 29

❌ Було: відсутня кришка комунікаційного колодязя.
✅ Стало: колодязь накрито, безпеку мешканців забезпечено.
вул. Степана Тільги, 5А

❌ Було: не виконано благоустрій після ремонтних робіт на мережі
водопостачання, не закрито розкопку, територію не сплановано.
✅ Стало: розкопка закрита, виконано планування ґрунту, безпеку
забезпечено.
мік-рн 5-й Зарічний, 89

❌ Було: потребують ремонту лавки.
✅ Стало: лавки відремонтовано, комфорт жителів забезпечено.
зупинка громадського транспорту «вул. Вернадського»

Звертаємо увагу! Зв’язатися з нами можна:
● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори)
щодня з 08:00 до 20:00
● через сайт spilkuisia.kr.gov.ua у режимі 24/7.
Під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Контакт-центр 1520 – щодня поруч,
щоб допомогти вирішити важливі для громади питання!