ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

РОБОТА ЦЕНТРУ «ВІЗА» ЗРУЧНІ ПОСЛУГИ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ

14 січня 2022
76
  • Як зареєструватися на прийом до Центру «Віза» («Центр Дії»)? 

 

Оскільки карантинні обмеження в нашому місті, як і по всій Україні, все ще діють, прийом документів та видача готових результатів послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється виключно за попереднім записом. Це можна зробити, скориставшись запровадженими у роботу Центру «Віза» («Центр Дії») зручними е-сервісами, а саме:

–          вебпорталом Центру «Віза» («Центр Дії») https://viza.kr.gov.ua – «Попередня реєстрація» – «Запис на прийом»;

–          мобільним застосунком «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза» («Центр Дії»), безкоштовно завантаживши його в GooglePlay за посиланням https://cutt.ly/ey7BNo5;

–          сервісом чат-бот у популярних месенджерах Viber та Telegram.

  • Як скасувати попередній запис на прийом до Центру «Віза» («Центр Дії»)?

 

З огляду на те, що Центр «Віза» («Центр Дії») користується великим попитом серед населення, інколи буває важко записатися на прийом через брак вільних місць. Тож, якщо Ви зареєструвались на прийом та Ваші плани змінились, обов’язково скасуйте свій талон – надайте можливість записатися іншим. Для цього потрібно:

1. При реєстрації на прийом через вебпортал Центру «Віза» («Центр Дії»):

– перейти у розділі «Попередня реєстрація» на сторінку «Запис на прийом»;

– у верхньому правому куті натиснути «Скасування попередньої реєстрації»;

– ввести унікальний номер запису з талону (складається з 17 цифр).

2. При реєстрації на прийом за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза»:

– в талонах перейти до розділу «Попередні»;

– свайпнути справа наліво на талоні, який Ви бажаєте скасувати (якщо талон скасовано помилково, натисніть «Відміна»).

3. При реєстрації через чатбот у месенджерах Viber та Telegram достатньо натиснути на кнопку «Видалити реєстрацію» та підтвердити свій вибір.

  • Який графік роботи Центру «Віза» («Центр Дії»)?

 

Зважаючи на великий попит серед замовників послуг та задля створення додаткових зручностей, у Центрі «Віза» («Центр Дії») з кінця минулого року відновлено подовжений час прийому. Так, до Флагман-офісу, що знаходиться за адресою площа Молодіжна, 1, щовівторка можна звернутися для отримання послуг (крім паспортних, кваліфікованих довірчих та оформлення посвідчення водія чи «Картки криворіжця») з 08.00 до 20.00. З цих же питань є можливість завітати до Центру «Віза» («Центр Дії») і у суботу з 08.00 до 15.30. Повний спектр послуг, з яким, до речі, можна ознайомитись на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») у розділі «Послуги», надається з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 15.30 (з перервою з 12.30 до 13.00 для вологого прибирання та провітрювання приміщення) в усіх підрозділах Центру «Віза» («Центр Дії»).

Коментує заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради Лоліта Кійло

 

  • Чи змінено розмір адміністративного збору за державну реєстрацію нерухомості та бізнесу?

 

Послуги з реєстрації нерухомого майна та бізнесу надаються виконкомом Криворізької міської ради  БЕЗКОШТОВНО, проте при звернені та подачі документів заявник сплачує адміністративний збір, який визначений на законодавчому рівні.

З 1 січня 2022 року  діятимуть нові ставки адміністративного збору, як для власників нерухомості, так і для бізнес-спільноти. Варто наголосити, що сума адміністративного збору залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який з 01.01.2021 року  складатиме 2481 гривню, тому з початку року криворіжцям доведеться сплачувати оновлений адміністративний збір

 

  • Чи потрібно реєструвати новобудову?

   Так, потрібно.

 ЩО ДЛЯ ЦЬОГО НЕОБХІДНО?

Запланувати похід до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») або до його територіальних підрозділів, взявши із собою:

  • Документ, що посвідчує особу заявника (передбачена можливість пред’явлення цифрового е-паспорта з використанням мобільного застосунку «Дія»);
  • Ідентифікаційний код (достатньо знати реєстраційний номер облікової   картки платника податків);
  • Документ про сплату або звільнення від сплати  адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

 

Варто наголосити, що для реєстрації новобудови з 25.11.2021 подавати технічний паспорт, документ про прийняття в експлуатацію та про присвоєння об’єкту адреси в паперовій формі, як було раніше, НЕ ПОТРІБНО! Заявнику достатньо знати та зазначити у відповідній заяві реквізити та відомості про реєстраційний номер таких документів, та суб’єкта, який їх видав.

Починаючи з 25 листопада 2021  року державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна проводиться виключно за наявності таких відомостей в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДССБ).

 

Державний реєстратор самостійно в режимі реального часу отримає таку інформацію  з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. За винятком, якщо об’єкту нерухомого майна присвоєно адресу та прийнято в експлуатацію ДО запровадження Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва – в  такому випадку, державний реєстратор буде перевіряти відомості у їх видавників, шляхом направлення відповідного запиту.

  • Що нового у сфері реєстрації місця проживання?

 

01.12.2021 року набрав чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», який повністю змінив «філософію прописки».

Запроваджено процедуру «декларування місця проживання» в онлайн режимі через портал «Дія», попри це зберігається паперова процедура оформлення заяви на реєстрацію місця проживання з особистим відвідуванням офісу «прописки».

 

Дивитися всі новини