ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 ПРОДОВЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ

28 березня 2023
56

20 березня відбувся онлайн-прийом начальника відділу природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста Віталія  ШИШОВА, який надав відповіді мешканцям щодо:

– утримання та ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж;

– роботи підприємств теплопостачання та належного утримання об’єктів цих підприємств;

– відлову та стерилізації безпритульних тварин.

 

21 березня на питання щодо поновлення надання послуг з обміну посвідчення водія (без складання іспитів) та реєстрації транспортних засобів відповідала директор департаменту адміністративних послуг – Людмила ЗЕЛЕНСЬКА.

 

22 березня з питань роботи транспорту консультував  начальник управління транспорту та телекомунікацій  Сергій СИРОТЮК:

– про порядок перегляду маршрутів маршрутних таксі міста;

– щодо технічного та санітарного стану комунального транспорту та маршрутних таксі;

– відстеження руху громадського транспорту в онлайн режимі.                                                                                    

23 березня відбувся онлайн-прийом начальника відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Ігора МИЛОВАНОВА, який відповів на питання:

– щодо паркування на газонах та прибудинкових територіях;

– куди необхідно звертатись мешканцям, якщо є загроза життю та здоров’ю, у разі крадіжок та грабежів.

В цей же день, Олександр КУЧЕР – заступник голови Металургійної районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради, надавав відповіді мешканцям Металургійного району щодо:

– порядку знесення аварійних дерев на прибудинковій території та поза її межами;

– стану захисних споруд цивільного захисту в районі;

– дотримання правил світломаскування під час комендантської години.                                                  

24 березня  на актуальні питання криворіжців відповідав начальник відділу обслуговування громадян №16 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – Олексій КУЦЕНКО, який надав вичерпні відповіді щодо:

– порядку призначення, нарахування та виплати житлових субсидії;

– порядку призначення, перерахунку та індексації пенсій;

– надання путівок для проходження санаторно-курортного лікування або виплати компенсації.

Після онлайн-прийому  мешканці міста подякували Олексію Куценку за спілкування, надання вичерпної інформації з актуальних питань та працівникам відділу обслуговування громадян №16 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за роботу та якісне надання послуг.

 

 

 

Ми завжди з вами на зв’язку!

 

Наші контакти

15-20, (056) 499 15 20, spilkuisia.kr.gov.ua

Дивитися всі новини