ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Як оцінюють якість обслуговування у Центрі «Віза» («Центр Дії») наші замовники послуг

18 вересня 2024
11

Зворотній зв’язок від замовників послуг – обов’язкова складова процесу обслуговування у  Центрі «Віза» («Центр Дії»), що дає можливість вдосконалювати роботу, запроваджувати нові послуги, а також виявляти та виправляти недоліки у роботі.

 

Оцінити якість обслуговування наші відвідувачі можуть:

–      відсканувавши QR-коди, розміщені на робочих місцях адміністраторів;

–      залишивши відгук на вебпорталі Центру у розділі «Зворотній зв’язок» або у книзі відгуків та пропозицій.

 За даними дашборду із результатами оцінки рівня задоволеності відвідувачів якістю адмінпослуг в центрах, що ведеться Мінцифри та розміщений на Платформі Дія Центрів, рівень задоволенності замовників послуг Центру «Віза» у 2024 році складає 92,5% (загальноукраїнський показник – 94,3%, а по Дніпропетровській області – 84,7%). Цей показник динамічний і змінюється щодня.

Серед ключових переваг, які називають відвідувачі, — привітність і готовність персоналу допомогти у вирішенні будь-яких питань, сучасні технології та швидкість обслуговування. Багато замовників також високо оцінили зручність онлайн-сервісів, які значно спрощують процедуру отримання необхідних документів і дозволяють уникати зайвих черг.

Ваші відгуки та побажання є для нас важливими, адже разом ми будуємо кращий сервіс для кожного!

Дивитися всі новини