КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради щотижня традиційно проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На цьому тижні у зазначені дати відбулися 2 заплановані онлайн-прийоми.
Найбільше мешканців Саксаганського району цікавили питання отримання якісних послуг з теплопостачання: ліквідація поривів на мережах опалення, надання теплоносія на будинок, поліпшення параметрів теплоносія, ремонт та налагодження внутрішьобудинкових систем опалення, встановлення автономного опалення тощо. Також підіймалися питання:
- · проведення ремонту покрівель та вікон будинків, які зазнали пошкоджень внаслідок військових дій;
- · обрізка аварійних дерев та прибирання зрізаного гілля вздовж доріг;
- · ремонту доріг на прибудинкових територіях;
- · встановлення додаткових контейнерів для збору сміття тощо.
Під час спілкування мешканцям надавалися роз’яснення щодо:
- порядку призначення та виплати житлових субсидій;
- діючих норм страхового стажу при призначенні пенсії;
- нарахування виплат за тимчасову непрацездатність.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 19 «викликів». Кожен з мешканців отримав фахові консультації безпосередньо під час онлайн-прийому.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
Для зручності жителів міста, нагадуємо: