Про партнерство місцевої влади й бізнесу під час воєнного стану
Про партнерство місцевої влади й бізнесу під час воєнного стану
До уваги суб’єктів господарювання!
Україна тримає оборону проти окупаційних військ, а бізнес робить усе можливе для підтримки тилу. Ми дуже дякуємо підприємцям та компаніям, як в умовах воєнного стану продовжують працювати, волонтерити, надавати фінансову, матеріальну та гуманітарну допомогу країні та місту.
Незважаючи на обстріли і бомбардування, важливо зробити усе для підтримки економіки нашого міста, а це можна зробити лише зберігши бізнес, який працює в місті задля збереження України.
На державному рівні ухвалені доступні кроки, аби підтримати підприємства, що опинились у скрутних умовах.
Зі свого боку, у межах компетенції органів місцевого самоврядування, міська рада з 01 березня і на період дії воєнного стану звільнила суб’єктів господарювання, які використовують нерухоме майно комунальної власності від орендної плати. Також, скасована плата за користування місцями розташування зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності. Запропонувала орендодавцям об’єктів приватної власності в період дії воєнного стану призупинити нарахування орендної плати орендарям за користування майном.
Також, ураховуючи пропозиції активу підприємницької громадськості міста Кривого Рогу, з метою забезпечення соціально-економічних гарантій суб’єктів господарювання і найманих працівників у період воєнного стану, задля підтримки бізнесу, який внаслідок дій агресора переїхав або ж планує переїхати до Криворіжжя, виконкомом міської ради ухвалено рішення від 20.04.2022 № 232 «Про партнерство місцевої влади й бізнесу під час воєнного стану» відповідно до якого на період дії воєнного стану мерією буде надано допомогу підприємствам з релокацією та пошуком приміщень, придатних для розміщення релокованих підприємств, надаватиметься консультації та важлива для бізнесу інформація.
Переліки приміщень, придатних для розміщення таких підприємств в об’єктах комунальної власності Криворізької міської територіальної громади, підприємств добувної та переробної промисловостіна яких можливе розміщення виробничих потужностей, буде розміщено на вебпорталі Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр «Дії») виконавчого комітету Криворізької міської ради (https://viza.kr.gov.ua/).
Додаткову інформацію із зазначених питань можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому міської ради (50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1, каб. 513,тел. 92-95-89).
«Про відстеження результативності дії регуляторного акту
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» відділом взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому з 29.04.2022 в місячний термін здійснюються заходи з періодичного відстеження результативності дії рішення міської ради від 28.03.2018 №2564 «Про затвердження Правил дотримання тиші в громадських місцях на території міста Кривого Рогу» за показниками:
– розмір надходжень до державних та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;
– кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб на яких поширюється дія акта;
– час, що витрачається суб’єктом господарювання або фізичною особою для ознайомлення з вимогами регуляторного акта;
– розмір коштів та час, що витрачається суб’єктом малого підприємництва для надання заяви до виконкому районної у місті ради;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
– кількість звернень мешканців міста щодо порушення тиші в нічний час побутовим та промисловим шумами.
Вищевказане рішення міської ради розміщено на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету www.kr.gov.ua у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Законодавство України» «Реєстр діючих регуляторних актів Криворізької міської ради, її виконкому» та оприлюднено в міській газеті «Червоний гірник» від 29.03.2018.
Зауваження та пропозиції в письмовій формі приймаються з 29.04.2022 в місячний термін:
– відділом взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому (50101, м.Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1 каб. 231, 236, тел. (0564)74-88-64; 92-13-01; електронна адреса:[email protected]);
– управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел.74-39-72, електронна адреса: [email protected]).
Додаткову інформацію із зазначених питань можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому міської ради (50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1, каб. 513, тел. 74-70-63).
« Про відстеження результативності дії регуляторного акту
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» інспекцією з благоустрою; департаментами адміністративних послуг; розвитку інфраструктури міста, управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради з 29.04.2022 в місячний термін здійснюються заходи з періодичного відстеження результативності дії рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів» за показниками:
– розмір надходжень до державних та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;
– кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб на яких поширюється дія акта;
– час, що витрачається суб’єктом господарювання або фізичною особою для ознайомлення з вимогами регуляторного акта;
– розмір коштів та час, що витрачається суб’єктом підприємництва для виконання вимог регуляторного акта;
– рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
– кількість виданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою;
– кількість приведених до належного стану об’єктів благоустрою після закінчення проведення земляних та/або ремонтних робіт;
– кількість звернень громадян;
– кількість винесених приписів інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради та виконкомами районних у місті рад на відновлення об’єктів благоустрою.
Вищевказане рішення міської ради розміщено на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету www.kr.gov.ua у підрозділі «Регуляторна політика» розділу «Законодавство України» «Реєстр діючих регуляторних актів Криворізької міської ради, її виконкому» та оприлюднено в міській комунальній газеті «Червоний гірник» від 29.03.2018.
Зауваження та пропозиції в письмовій формі приймаються з 29.03.2019 в місячний термін:
– інспекцією з благоустрою виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30, кабінет 303, тел. (0564) 92-00-44,[email protected]😉
– департаментом адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, кабінети 150, 154, тел. (0564) 74-02-10, 92-25-94, [email protected]);
– департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, кабінет 550, тел. (0564) 92-19-10, [email protected]);
– управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, каб.510, тел.74-39-72, електронна адреса: [email protected]).
Додаткову інформацію із зазначених питань можна отримати в управлінні розвитку підприємництва виконкому міської ради (50101, м.Кривий Ріг, пл.Молодіжна, 1, каб. 513, тел. 92-25-89).