ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Чи потрібно реєструвати зміну адреси для ФОП? Роз’яснює Центр «Віза» («Центр Дії»)

23 травня 2025
12

У разі, якщо фізична особа – підприємець змінює адресу прописки, йому необхідно внести відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань (ЄДР). 

Отримати послугу можна:

  • Онлайн: через портал «Дія» (розділ «Послуги»/ «Усі послуги», знайти «Внесення змін про ФОП» та натиснути кнопку «Подати заяву», авторизувавшись за допомогою файлового чи апаратного ключа, Дія.Підписом або Bank ID НБУ.);

  • Офлайн: подавши документи до Центру «Віза» («Центр Дії») або його територіальних підрозділів.

Які документи потрібні?

Для державної реєстрації змін до відомостей про ФОП (у разі зміни адреси), подаються такі документи:

  • заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця;

  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;

  • у разі подання документів представником, додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження, та предявляється паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу заявника, зокрема е-паспорт громадянина України або е-паспорт громадянина України для виїзду за кордон.

Послуга надається протягом 24 годин і є платною.

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації зміни ФОП протягом  24 год. становить: 300 грн. 

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки (6 год. або 2 год) проводиться виключно за бажанням заявника в разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати (900 грн. та 1800 грн. відповідно).

Увага! Адміністративний збір не справляється за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, пов’язаних з приведенням їх у відповідність із законами України у строк, визначений цими законами.

Результатом послуги є:

  • унесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

  • виписка з Єдиного державного реєстру (у паперовому вигляді).

Звертаємо Вашу увагу, що під час воєнного стану в Україні, прийом замовників послуг у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попереднім записом. Зареєструватися на прийом можливо, за допомогою вебпорталу Центру «Віза» https://viza.kr.gov.ua в розділі «Попередня реєстрація»/«Запис на прийом» або перейти в «Мій кабінет», чат-боту у месенджерах Viber та Telegram, мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза», або скориставшись QR-кодом.

Позачергово в Центрі «Віза» («Центр Дії») обслуговуються заявники пільгових категорій, визначених законодавством, Захисники, Захисниці України та члени їх родин.

Центр «Віза» («Центр Дії») – #Разом до Перемоги!

 

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» «Центр Дії»:
e-mail: [email protected],
https://viza.kr.gov.ua/

Дивитися всі новини