ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Підсумки онлайн-прийомів у Контакт-центрі 1520 з 12 по 14 серпня 2025 року

15 серпня 2025
16

     З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому  та державними службовцями Пенсійного фонду України. 

         Протягом тижня у заплановані дати відбулося 3 онлайн-прийоми. 

          1 2 та 1 3 серпня онлайн-прийоми провели представники районних у місті рад:

         12/08/2025 – заступник голови Довгинцівської районної в місті ради з питань діяльності виконавчого органу – Павлюк Микола Васильович; 

          13/08/2025 – заступник голови Металургійної районної у місті ради – Гивель Павло Орестович.

райони.JPG

Жителі, які записалися на онлайн-прийоми, цікавилися питаннями щодо: 

  • виконання керуючими компаніями робіт з обслуговування системи опалення, ремонту покрівель, прибирання прибудинкових територій багатоквартирних будинків та проведення робіт з заміни міжповерхових вікон за міською програмою «Теплий дім»;

  • приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків, відновлення їх огородження та можливості розміщення сміттєвих контейнерів у приватному секторі, 

  • проведення відновлювальних ремонтних робіт на будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;

  • скошування карантинних рослин та обрізки дерев на міських територіях;

  • прибирання територій дитячих майданчиків та встановлення нових спортивних майданчиків;

  • контролю за станом модульних укриттів тощо.

1 4 / 0 8 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу з контролю, договірних відносин та правил паркування управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради – Ярошенко Олександр Іванович.

Ярошенко.JPG

Під час прийому надані консультації щодо: 

● коригування графіків руху маршрутних таксі у ранкові та вечірні години; 

● можливостей відслідковування громадського транспорту у застосунку «Картка Криворіжця» у розділі «Зручний маршрут»; 

● забезпечення безкоштовного проїзду пільговим категоріям громадян у маршрутних таксі тощо.

 

       У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано  33 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.

 

       Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:

● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;

● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;

● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори).

Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ

 

Ми завжди раді допомогти жителям міста!

 

Дивитися всі новини