Контакт-центр 1520:Місто, яке чує своїх мешканців
З кожним роком е-сервіс «Контакт-центр 1520» демонструє стабільне зростання довіри з боку криворіжців. Під час чергового опитування, яке було розпочато з 30 червня та триває і зараз більшість респондентів, підтвердили: звертатися до Контакт-центру зручно, а оператори — ввічливі та професійні.
Мета опитування — зібрати зворотний зв’язок щодо зручності сервісу, рівня обслуговування та шляхів подальшого вдосконалення.
🔍 ПОНАД 90% ОПИТАНИХ ВИСОКО ОЦІНИЛИ ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Наведемо основні результати опитування:
- 96% респондентів зазначили, що їм зручно звертатися до Контакт-центру;
- 95% позитивно оцінили ввічливість та професіоналізм працівників;
- Понад 97% підтвердили, що їх заявки були правильно оформлені.
Контакт-центр 1520 підтверджує свою ключову роль у комунікації між владою та жителями Кривого Рогу. Користувачі високо оцінили доступність, сервісність і професійність операторів. Водночас, результати опитування вказують на потребу у технологічному вдосконаленні платформи, зокрема — запровадженні електронного / інтерактивного помічника, розширенні каналів комунікації та посиленні контролю за якістю виконання заявок.
Запрошуємо всіх бажаючих долучитись до нашого опитування, для цього потрібно перейти за посиланням https://spilkuisia.kr.gov.ua/interview/
Нам важлива Ваша думка, бо ми працюємо для Вас!
