Один день із життя оператора 1520
Як ми допомагаємо мешканцям міста

Сьогодні ми знайомимо вас із людиною, яка щодня стає голосом нашого міста — Наталкою, працівником відділу з прийому, реєстрації та обробки заявок Контакт-центру 1520, яка працює у центрі від початку його функціонування у місті.
«Наш день починається з першого дзвінка о 8-й ранку. Люди звертаються з різними питаннями: від аварії на водопроводі, відкритого колодязю до непрацюючого табло на зупинці транспорту тощо. Ми не просто фіксуємо дзвінок— ми намагаємося підтримати людину, пояснити, що робити далі. Бо за кожним дзвінком — реальна проблема і реальне життя», — розповідає Наталка.
За зміну оператор приймає понад 100 дзвінків. Часто — емоційних, бо люди звертаються у складних ситуаціях.
Найприємніший момент — коли мешканці телефонують подякувати. Наприклад, нещодавно подзвонив мешканець вулиці Велика Софіївська і подякував за відновлення зовнішнього освітлення на вулиці. Ці слова надихають!».
Робота контакт-центру — це не лише дзвінки, це й онлайн-звернення через наш сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ . Завдяки вашій активності ми щомісяця допомагаємо вирішувати сотні питань, які роблять наше місто кращим.
