1520: контроль виконання!
Електронний сервіс «Контакт-центр» виконкому Криворізької міської ради
продовжує успішно працювати як дієвий інструмент взаємодії між жителями
міста та підприємствами — постачальниками послуг.
Завдяки постійному моніторингу заявок і злагодженій роботі користувачів
е-сервісу вдається швидко реагувати на проблеми, що турбують громаду.
Протягом тижня до сервісу надійшло 1269 заявок, з яких 646 перевірено на
предмет виконання.
Залишаються актуальними питання водопостачання, обслуговування
будинків, теплопостачання, зовнішнього освітлення, благоустрою та інші важливі
аспекти життєдіяльності міста.
Деякі приклади виконаних заявок:
❌ Було: не прибирається прибудинкова територія.
✅ Стало: прибудинкову територію прибрано.
вул. Олексія Різниченка, 70

просп. 200-річчя Кривого Рогу, 5

вул. Пісочна, 64А
❌ Було: зламані кріплення кришок на 2 комунікаційних колодязях.
✅ Стало: встановлено нові кришки, колодязі накрито, безпеку забезпечено.

❌ Було: зламані малі архітектурні форми на дитячому майданчику,
потребує фарбування та прибирання.
✅ Стало: виконано ремонт дитячого майданчика, фарбування та прибирання, забезпечено комфорт та безпеку маленьких криворіжців.
Героїв Маріуполя, 47Б

вул. Соколовська, 17

просп. Миру, 3

вул. Миколи Світальського, 14
❌ Було: антисанітарний стан контейнерного майданчику.
✅ Стало: сміття вивезено, майданчик прибрано.

Звертаємо увагу! Зв’язатися з нами можна:
● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори)
щодня з 08 00 до 20 00
● через сайт spilkuisia.kr.gov.ua у режимі 24/7.
Під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Контакт-центр 1520 – щодня поруч,
щоб допомогти вирішити важливі для громади питання!