ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

За лаштунками Контакт-центру: взаємодія з управлінням транспорту та телекомунікацій

04 листопада 2025
135

Контакт-центр 1520 продовжує цикл публікацій про тих, хто щодня виконує заявки мешканців, надає актуальну інформацію та працює разом із сервісом над підвищенням якості обслуговування. Цього разу нашим співрозмовником став начальник управління транспорту та телекомунікацій виконкому міської ради Сергій СИРОТЮК.

Сиротюк С.В..png

Пане Сергію! Наші мешканці активно звертаються із питаннями роботи громадського транспорту. Чому для вашого управління важлива ця співпраця з Контакт-центром?

Інформація від містян через Контакт-центр – це «жива аналітика». Саме ці дзвінки показують, де найбільше проблем, і допомагають визначати пріоритети. Ми використовуємо їх під час планування та бюджетування у транспортній сфері, а також покращення транспортного обслуговування мешканців міста. 

Які теми найчастіше турбують жителів громади?

Це потреба у збільшенні кількості автобусів і тролейбусів на маршрутах, зміни у розкладах руху та їх дотримання, скарги на водіїв громадського транспорту, а також створення нових маршрутів та інші. Люди хочуть мати зручне й надійне транспортне сполучення.

Зазначу, що підвищення якості пасажирських перевезень та доступність їх для мешканців – наш ключовий напрямок роботи. Це вкрай важливо для мешканців нашого міста враховуючи нинішню складну економічну ситуацію в країні. В тих питаннях, де місто може підтримати людей – це робиться.

Чи можете навести приклади, коли завдяки заявкам жителів вдалося ухвалити конкретні рішення?

Так, їх чимало. Наведу декілька прикладів за останні роки. 

На прохання мешканців збільшити кількість транспорту на маршрутах міста, оновити рухомий склад й поєднати північні райони міста з залізничними вокзалами «Рокувата», «Кривий Ріг-Головний», з центральним автовокзалом створено новий автобусний маршрут № 8 «ст. Кривий Ріг-Головний – пл. Кільцева», на який виїхало 8 з 10 нових, сучасних, комфортабельних автобусів великої пасажиромісткості марки GULERYUZ турецького виробника (придбані у 2023 році). На сьогодні цей маршрут має великий пасажиропотік й користується значним попитом серед населення. 

Також зазначу й мікрорайон Макулан, потреби якого та чисельні звернення мешканців були враховані під час внесення змін до міської маршрутної мережі, зокрема створення автобусних маршрутів №№1 та 1А, які наразі обслуговуються безоплатним комунальним транспортом. Згодом на маршрутах було збільшено кількість транспорту – 2 автобуса з придбаних у 2023 році було додано на ці маршрути для покращення транспортного забезпечення мешканців мікрорайону.

Також у 2024 році збільшили кількість автобусів на маршруті з ж/м Інгулець до центру міста з 4 до 5 одиниць. Окрім того, протягом останніх років провели капітальний ремонт 18 тролейбусів, серед яких – 4 тролейбуси ДГУ. Це дало змогу забезпечити резерв на тролейбусному маршруті №24. А також проведено капітальний ремонт 6 трамвайних вагонів з наступним випуском їх на трамвайні маршрути міста.

Чимало дзвінків було з питань інформування про фактичний рух міського громадського транспорту, можливість відслідковувати та розуміти фактичне прибуття транспорту на зупинки або наявність автобусів на маршруті. З вересня 2023 року для мешканців та гостей міста доступний мобільний додаток «Картка Криворіжця» – модуль «Зручний маршрут». Цей додаток дає можливість користувачам в режимі реального часу відстежувати міський пасажирський транспорт, планувати свої поїздки та прокладати маршрути (в тому числі з пересадками). Запуск мобільного додатку «Картка Криворіжця» значно знизив кількість звернень від громадян щодо відсутності громадського транспорту на маршрутах. Додам, що в частині інформування пасажирів про рух транспорту на громадських зупинках, у 2024 році було додатково придбано 42 од. інформаційних транспортних табло, що дало можливість розширити перелік зупинок громадського транспорту, на яких встановлені  інформаційні табло, по різним районам міста до 72 одиниць. У цьому році робота по встановленню табло продовжується. 

Ми також врахували побажання мешканців щодо змін у чинних розкладах руху та багато іншого.

Як реагують жителі громади на такі зміни?

Позитивно. Коли люди бачать, що їхні пропозиції, заявки реально впливають на транспортну систему, це знижує соціальну напруженість. Нові маршрути користуються попитом і схвалюються жителями.

Які плани на майбутнє з урахуванням пропозицій від містян?

На жаль, на теперішній час ми живемо в умовах воєнного стану, що є причиною економічних, інфраструктурних та інших проблем у сфері пасажирських перевезень. Зокрема, це й проблеми з електропостачанням для міського електротранспорту, а також наразі є велика проблема у забезпеченні сталих пасажирських перевезень через значний дефіцит водійського складу.

Але ми продовжуємо працювати над оптимізацією маршрутної мережі,  удосконалювати розклади руху, здійснювати контроль за дотриманням розкладів, а також маємо на меті оновлення рухомого складу й збільшення транспорту на маршрутах за умови покращення ситуації в країні та виділення на це коштів. А головне – й надалі спиратися на пропозиції та заявки мешканців, які надходять через Контакт-центр.

І наостанок — які три ключові меседжі ви б хотіли донести мешканцям міста?

  1. Ми постійно працюємо над тим, щоб транспортна система міста була зручнішою та доступнішою.

  2. Кожна заявка мешканців важлива, бо саме завдяки їм ми бачимо, де потрібно діяти першочергово.

  3. Наше завдання — не лише підтримувати транспорт у належному стані, а й розвивати його, враховуючи потреби громади сьогодні і на майбутнє.

А ми нагадуємо, що долучитися до комунікації з Контакт-центром просто:

📞 1520 (для «Київстар», 056-499-1520 (для інших операторів мобільного або стаціонарного зв’язку)

💬 сайт Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/ 

🎧 онлайн-прийоми 

📊 опитування 

Дивитися всі новини