ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА НАДАВ ПОЯСНЕННЯ З ПИТАНЬ
ПОДАЧІ СВІТЛА ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
Зараз енергосистема країни працює в надзвичайно напруженому режимі через
російські атаки на енергооб’єкти. Дефіцит енергії є загальнодержавним.
Звертаємо увагу: міська влада та виконком не мають жодного технічного чи юридичного
впливу на ці процеси.
Місто НЕ СКЛАДАЄ графіки, НЕ ФОРМУЄ черги та не здійснює перемикання вулиць.
Це виключні повноваження енергетиків: національної компанії «Укренерго» – саме вони вводять обмеження, щоб зберегти систему, та оператора системи розподілу (ДТЕК). Криворізький підрозділ ДТЕК лише виконує доведені до нього графіки та ліміти.
Контакти Укренерго для скарг та звернень:
Електронна пошта: nec-kanc@ua.energy (в темі листа вкажіть “Звернення до Укренерго”),
Телефон: +38 (044) 238-37-00
Якщо у вас світло відсутнє довше, ніж вказано у графіку, або сталася аварія, то потрібно
звертатися безпосередньо до оператора системи розподілу – ДТЕК.
Гаряча лінія ДТЕК Дніпровські електромережі:
(066) 790 99 00
(067) 790 99 00
(063) 790 99 00
Якщо звернення до оператора не дали результату, ви маєте право звернутися до
контролюючих органів:
✓ Урядова гаряча лінія: 1545 або 1539.
✓ Держенергонагляд України: (044) 204-79-22, (044) 204-79-21 або через електронне
звернення на сайті інспекції.