ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

1520: контроль виконання!

12 грудня 2025
34

Електронний сервіс «Контакт-центр» стабільно працює та залишається
надійним засобом комунікації між жителями Криворізької міської
територіальної громади і підприємствами, що надають послуги.
Е-сервіс щоденно приймає дзвінки та заявки від жителів міста та
контролює їх опрацювання, забезпечуючи швидке реагування на проблеми
населення.
За останній тиждень зареєстровано 1561 заявку, з яких 1218 вже
перевірено щодо виконання.
Найчастіше громадяни звертаються з питань теплопостачання,
водопостачання, утримання житлового фонду, вуличного освітлення,
благоустрою та інших сфер, важливих для комфортного життя у місті.
Деякі приклади виконаних заявок:

Було: не прибирається прибудинкова територія.
Стало: прибудинкову територію прибрано, комфорт жителів
забезпечено.

вул. Липнева, 2

Було: колодязь накрито бетонною плитою.
Стало: накриття колодязя виконано кришкою встановленого зразка,
безпеку мешканців забезпечено.

вул. Панаса Мирного 29

Було: відсутня кришка комунікаційного колодязя.
Стало: колодязь накрито, безпеку мешканців забезпечено.

вул. Степана Тільги, 5А

Було: не виконано благоустрій після ремонтних робіт на мережі
водопостачання, не закрито розкопку, територію не сплановано.
Стало: розкопка закрита, виконано планування ґрунту, безпеку
забезпечено.

мік-рн 5-й Зарічний, 89

Було: потребують ремонту лавки.
Стало: лавки відремонтовано, комфорт жителів забезпечено.

зупинка громадського транспорту «вул. Вернадського»

Звертаємо увагу! Зв’язатися з нами можна:

● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори)

щодня з 08:00 до 20:00

● через сайт spilkuisia.kr.gov.ua у режимі 24/7.
Під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Контакт-центр 1520 – щодня поруч,

щоб допомогти вирішити важливі для громади питання!

Дивитися всі новини