ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

РЕАГУЄМО НА ВИКЛИКИ КРИВОРІЖЦІВ З РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОСТІ: ВИ ЗАПИТУВАЛИ – ВІДПОВІДАЄМО!

31 серпня 2022
53

(коментує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)

Ефективна комунікація із замовниками послуг – один з пріоритетів діяльності «офісів послуг» органів місцевого самоврядування Кривого Рогу. Ми чуємо Вашу критику і зауваження та реагуємо на них.

Дійсно, у період воєнного стану значно зросла навантаженість на «офіс реєстрації» Криворізького міськвиконкому.

Послуги з реєстрації бізнесу та нерухомості, як і в довоєнний час, залишаються одними з найбільш запитуваних. Виконком Криворізької міської ради, одним з перших в Україні, відновив обслуговування заявників у воєнний період з цих питань: 15 квітня розпочали прийом з реєстрації бізнесу, 26 травня – з реєстрації нерухомості.

Загалом державними реєстраторами Криворізького міськвиконкому надається 28 видів реєстраційних послуг. За період воєнного стану «офісом реєстрації» обслуговувано більше 3 500 заявників, проведено майже 2 500 реєстраційних дій, надано 9 500 консультацій в дистанційному режимі, у тому числі засобами телефонного зв’язку.

Окрім криворіжців, до «офісу послуг» звертаються також мешканці Дніпропетровщини та вимушені переселенці з тимчасово окупованих територій – така можливість передбачена діючим законодавством.

Саме тому рекомендуємо запланувати свій  візит до «офісу реєстрації» та зареєструватись для отримання реєстраційних послуг завчасно.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ ДЛЯ ОТРИМАННЯ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ?

Прийом заявників здійснюється виключно за попереднім записом:

  • на вебпорталі  «Центр Віза» («Центр Дія») за посиланням http://91.224.96.181/registration.html
  • за допомогою мобільного застосунку«Попередня реєстрація в електронній черзі Центру  «Віза», безкоштовно завантаживши з GooglePlay за посиланням https://u.to/E4XTGw :
  • за допомогою чат-ботів у популярних месенджерах Viber та Telegram:

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Попередній запис генерується о 08.00 щодня, крім вихідних днів.  Фіолетовим  кольором позначено доступний період для реєстрації, але  зайнятий  заявниками, сірим – недоступний період для реєстрації (наприклад, вихідні дні), білим –  доступний період для реєстрації.

ЯК КРИВОРІЖЦІ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ З РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ В ДИСТАНЦІЙНОМУ РЕЖИМІ?

Отримати консультацію з реєстраційних послуг можна:

–         за телефонами:

–         електронною поштою: [email protected];

–         на сторінці управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради у месенджері «Facebook», за посиланням: https://www.facebook.com/UPRKryvyiRih

чи за допомогою QR-коду

 

ЯКІ РЕЄСТРАЦІЙНІ ПОСЛУГИ ДОСТУПНІ ОНЛАЙН?

На Порталі Дія доступні наступні послуги з реєстрації бізнесу:

відкриття ФОП: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop

внесення змін про ФОП: https://diia.gov.ua/services/zminennya-danih-fop

закриття ФОП: https://diia.gov.ua/services/zakrittya-fop

реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту: https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-tov-na-pidstavi-modelnogo-statutu

 

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

Для отримання реєстраційних послуг у Кривому Розі

можна також звернутись до:

Криворізької районної державної адміністрації:
м. Кривий Ріг, вул. Кобилянського, 152

державних та приватних нотаріусів, перелік яких затверджений Міністерством юстиції України: https://minjust.gov.ua/files/general/2022/08/23/20220823140817-69.pdf

 

Дивитися всі новини