ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА

Про портал

Про е-сервіс Контакт-центр м. Кривий Ріг

Е-сервіс Контакт-центр м. Кривий Ріг створений з метою підвищення ефективності розв’язання та
оперативного виконання проблемних питань мешканців міста, вирішення яких віднесено до компетенції
органів місцевого самоврядування, покращення зворотного зв’язку між місцевою владою, підприємствами,
установами, організаціями, що надають послуги та мешканцями міста.

Контакт-центр – це інноваційний та ефективний інструмент роботи із заявками громадян, який у
режимі онлайн надає криворіжцям можливість:

  • повідомити про свою проблему у будь-який зручний спосіб – за коротким БЕЗКОШТОВНИМ номером
    телефону 15-20 (тільки “КИЇВСТАР”) або (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв’язку)
    у робочі дні і часи з 08:00 до 20:00 або шляхом подачі заявки через сайт;
  • спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у її виконанні, оскільки сервіс
    передбачає можливість завантаження фото та документального підтвердження;
  • отримувати інформацію про діяльність органів влади;
  • контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об’єктах міського господарства.

За рахунок чіткої системи контролю та зворотного зв’язку мешканець може бути впевненим у тому, що
його заявка не загубиться та буде виконана.

Е-сервіс діє на підставі рішення виконкому Криворізької міської ради від 22.07.2020р. № 339 “Про
затвердження Регламенту Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних
заявок мешканців міста” (зі змінами).

Інструкцію з користування оновленим особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг»  можна переглянути тут.

Політика конфіденційності