УКР
15 20

тільки зв'язок "Київстар"

(056) 499 15 20

усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв'язку

Про портал

Про портал

Про е-сервіс Контакт-центр м. Кривий Ріг

Е-сервіс Контакт-Центр м. Кривий Ріг  створений з метою підвищення ефективності розв’язання та оперативного виконання проблемних питань мешканців міста, вирішення яких віднесено до компетенції органів місцевого самоврядування, покращення зворотного зв’язку між місцевою владою, підприємствами, установами, організаціями, що надають послуги та мешканцями міста.

Контакт – центр – це інноваційний та ефективний інструмент роботи із заявками громадян, який у режимі он лайн надає криворіжцям можливість:

  • повідомити про свою проблему у будь-який зручний спосіб – за коротким БЕЗКОШТОВНИМ номером телефону 1520 або 499-15-20 у робочі дні і часи з 09:00 до 17:00, через мережу інтернет на сайт та через мобільний додаток;
  • у режимі реального часу спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у цьому, оскільки сервіс передбачає можливість завантаження фото та документального підтвердження або спростувати, якщо такий факт має місце;
  • отримувати інформацію про діяльність органів влади;
  • контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об’єктах міського господарства;
  • повідомляти про виявлені порушення.

                   За рахунок чіткої системи контролю та зворотного зв’язку  мешканець може бути упевненим у тому, що його заявка не загубиться та буде виконана.

 

Е-сервіс діє на підставі рішення виконкому Криворізької міської ради від 22.07.2020р. № 339 "Про затвердження Регламенту Контакт-центру виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних заявок мешканців міста" (зі змінами)  http://surl.li/fpid

Інструкцію для роботи в особистому кабінеті мешканця в е-сервісі Контакт- центр м. Кривий  Ріг можна переглянути тут  /content/upload/editor/pdf/hD72E291x1.pdf