Про портал
Про е-сервіс Контакт-центр м. Кривий Ріг
Е-сервіс Контакт-центр м. Кривий Ріг створений з метою підвищення ефективності оперативного реагування на проблемні питання мешканців міста, вирішення яких віднесено до компетенції органів місцевого самоврядування, покращення зворотного зв’язку між місцевою владою, комунальними підприємствами, установами, що надають послуги та мешканцями міста.
Контакт-центр – це інноваційний та ефективний інструмент роботи із заявками громадян, який у режимі онлайн надає криворіжцям можливість:
- повідомити про свою проблему у будь-який зручний спосіб – за коротким БЕЗКОШТОВНИМномером телефону 15-20 (тільки “КИЇВСТАР”) або (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв’язку) ЩОДЕННО з 08:00 до 20:00 або шляхом подачі заявки через сайт;
- спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у її виконанні, оскільки сервіс передбачає можливість завантаження фото/відео та документального підтвердження;
- отримувати інформацію про діяльність органів влади;
- контролювати своєчасність та якість робіт, що виконуються на об’єктах міського господарства.
За рахунок чіткої системи контролю та зворотного зв’язку мешканець може бути впевненим у тому, що його заявка не загубиться та буде виконана.
Е-сервіс діє на підставі рішення виконкому Криворізької міської ради від 22.03.2023р. № 326«Про затвердження Регламенту роботи електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради та Класифікатора основних заявок», зі змінами.
Інструкцію з користування оновленим особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути тут.