АДМІНІСТРАТОРИ ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗАВЖДИ ГОТОВІ ДО ОТРИМАННЯ НОВИХ НАВИЧОК ТА ЗНАНЬ
Ефективна комунікація з відвідувачами, ґендерна рівність, особливості надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення та людям з інвалідністю – важливі наскрізні питання в роботі центру надання адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (далі – ЦНАП).
З 22.02.2023 по 23.02.2023 адміністратори департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради приймали участь у онлайн-тренінгу «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг».
Організатор тренінгу проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» щодо підтримки реформи децентралізації в Україні. Проєкт фінансується Урядом Швеції.
Мета такого заходу: сформувати компетентність учасників щодо основних вимог до якості обслуговування суб’єктів звернень, комунікації з громадянами під час надання адміністративних послуг, розвинути навички стресостійкості, терпимості, толерантності, ділового етикету, клієнтоорієнтованості, регулювання власного емоційного стану, покращити якість обслуговування громадян.
Учасники тренінгу отримали сертифікати і можуть застосувати у практичній діяльності нові знання та навички, що відповідно покращить якість надання послуг у громаді та підвищить задоволеність відвідувачів в процесі отримання послуг.
Попри війну у 2022 році мешканці користуючись послугами ЦНАПу залишали відгуки про роботу сервісів. Як показує аналіз результатів оцінювання у 2022 році, загальний рівень задоволеності (CSI) по Україні становить 81,5%, по Дніпропетровській області – 74,5%, а по м.Кривий Ріг цей показник значно вищий і становить 91,7%.
У всіх підрозділах ЦНАПу розміщені зручні QR-коди з опитуванням, за допомогою яких відвідувачі можуть залишити відгуки щодо якості отриманих послуг відсканувавши QR-код для мобільного застосунку «ЦНАП «ВІЗА»
або на вебпорталі Центру http://viza.kr.gov.ua у розділі «Зворотній зв’язок».
Продовжуємо працювати над тим, щоб українці отримували державні сервіси зручно, швидко, сучасно та безбар’єрно.
Завжди готові надалі підвищувати свій кваліфікаційний рівень!
Завжди поруч! Разом до Перемоги!