Інформація про результати роботи міської робочої групи з питань соціально-економічного захисту найманих працівників у 2021 році
(коментує управління розвитку підприємництва виконкому
Криворізької міської ради)
Легалізація трудових відносин і заробітної плати – один з ключових напрямів роботи виконкому міської ради. Задля упередження порушень чинного законодавства про працю та зайнятість в об’єктах малого бізнесу, у виконкомі міської ради працює міська робоча група з питань соціально-економічного захисту найманих працівників, яка координує роботу районних робочих груп відповідного напряму, забезпечує виконання превентивних заходів з легалізації «тіньової» зайнятості працівників сфери малого підприємництва, затверджених рішенням виконкому міської ради від 12.03.2020 №112.
На виконання зазначених заходів упродовж 2021 року проведено:
10 засідань міської робочої групи з питань соціально-економічного захисту найманих працівників за участю заступників голів районних у місті рад, керівників структурних підрозділів виконкому міської ради. На засіданнях опрацьовувалися результати роботи за звітний період та питання щодо упередження порушень чинного законодавства про працю та зайнятість у сфері малого підприємництва;
обстеження понад 17,6 тисяч об’єктів бізнесу різного напряму діяльності, в яких проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань оформлення трудових відносин;
33 інформаційні зустрічі з підприємцями в місцях зосередження об’єктів бізнесу в усіх районах міста. У результаті проведених інформаційних зустрічей підприємцями додатково оформлено 100 найманих працівників;
8 інформаційних зустрічей з випускниками районних закладів вищої, професійно-технічної, загальної середньої освіти на тему: «Легалізація праці – вимога сьогодення!»;
17 листопада 2021 року онлайн тренінг з посадовими особами виконкомів районних у місті рад щодо якості виконання повноважень, делегованих міською радою згідно з рішенням виконкому міської ради від 31.06.2016 №381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів», в частині легалізації трудових відносин у сфері підприємництва. Під час тренінгу розглядалися кращі практики та успішний досвід органів місцевого самоврядування в напряму соціально-економічного захисту найманих працівників з подальшим їх запровадженням у роботі районних робочих груп.
За результатами спільно проведених превентивних заходів, у 2021 році підприємцями офіційно працевлаштовано 10,4 тис. найманих працівників, додаткові надходження до бюджетів усіх рівнів від сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за звітний період склали 25,2 млн грн, що на 4,5 млн грн більше у порівнянні з минулим роком.
Шановні мешканці міста! Отримати консультацію з питань оформлення трудових відносин ви маєте можливість звернувшись за телефонами:
92 02 53 – управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради;
067 838 38 39 – інспекція з питань праці та зайнятості департаменту соціальної політики виконкому Криворізької міської ради.