ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Контакт-центр 1520

21 березня 2025
33

З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому  та державними службовцями Пенсійного фонду України.  

Протягом тижня у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми.

Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:

  • надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
  • відновлення благоустрою після ремонтних робіт на мережах тепло- та водопостачання;
  • дотримання правил паркування транспортних засобів на прибудинкових територіях;
  • ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території району тощо.

Мешканці, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися щодо роботи громадського транспорту:    

  • можливості внесення нової (додаткової) зупинки в паспорти маршрутів автобусів 8А та 4А;
  • порядку створення нових транспортних зупинок у місті;
  • умов пільгового проїзду у маршрутних таксі;
  • дотримання та корегування графіків руху тролейбусів та автобусів тощо.

Під час спілкування мешканцям надавалися роз’яснення щодо: 

  • • порядку призначення та виплати житлових субсидій та пільг на придбання твердого пічного побутового палива;
  • • умов призначення та перерахунку пенсії.

У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано  25 «викликів», за якими мешканці отримали фахові роз’яснення.

Дивитися всі новини