Контакт-центр 1520
04 квітня 2025
22
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулося 2 онлайн-прийоми за участі представників районних у місті рад:
Жителі громади під час онлайн-прийомів підіймали питання щодо:
- установлення огородження контейнерного майданчика та приведення території майданчику до належного санітарного стану;
- виконання прибирання навколо об’єктів бізнесу, які розташовані на транспортних зупинках;
- поновлення розмітки на пішохідних переходах;
- проведення ремонтних робіт на мережах водопостачання та відновлення благоустрою після них;
- виконання поточних ремонтів внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення у багатоквартирних будинках керуючими компаніями та ремонтів покрівель, пошкоджених внаслідок ракетних обстрілів.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 9 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.