КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ РЕСУРС ДЛЯ СПІЛКУВАННЯ З ГРОМАДОЮ!
Електронний сервіс Контакт-центр 1520 вже як понад чотири роки виконує значну роботу з прийому повідомлень від мешканців міста з метою оперативного реагування на порушені проблемні питання. До е-сервісу інтегровано понад 130 суб’єктів виконання заявок. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
Ми щоденно аналізуємо тематику питань, з якими звертаються мешканці. Їх проблематика змінюється в залежності від того, що відбувається навколо – від аварій на мережах, наявності звалищ, роботи транспорту, стану дитячих майданчиків і парків, до проблем, пов’язаних з наданням медичних, освітніх послуг, підтримки вразливих верств населення тощо.
Як завжди, кожного місяця, у Контакт – центрі 1520 відбуваються онлайн-прийоми керівники органів місцевого самоврядування: у жовтні проведено 10 прийомів, на яких розглянуто понад 90 «викликів», з яких надано 86 фахових консультацій та створено 4 заявки з питань, які потребували більш детального вивчення.
Нагадуємо, що з графіками онлайн прийомів можна ознайомитись на сайті виконкому Криворізької міської ради KR.GOV.UA та сайті електронного сервісу Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради SPILKUISIA.KR.GOV.UA.