КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520: МИ ПРАЦЮЄМО!
У 2023 році оператори Контакт-центру прийняли понад 111 000 дзвінків та повідомлень, з яких більше ніж, як 32 000 оформлені у вигляді заявок, по інших надані консультації. Криворіжці активно долучаються до нашого сервісу, лише у листопаді, з початком опалювального сезону, було опрацьовано понад 11 000 «викликів» мешканців та складено понад 3900 заявок, з яких: 83% – це питання житлово-комунальної сфери, 5 %- зовнішнє освітлення, 2% – благоустрій територій міста, 1,5% – соціальні питання та інші.
Також для криворіжців у Контакт-центрі 1520 працюють віртуальні онлайн-приймальні.
На питання мешканців відповідають керівники органів місцевого самоврядування та представники Пенсійного Фонду України, що дає можливість у період воєнного стану активно комунікувати з мешканцями та вирішувати їх проблемні питання.
Так, у поточному році було проведено 150 онлайн-прийомів та опрацьовано майже 1000 «викликів». Графіки онлайн-прийомів ми розміщуємо щоп’ятниці на нашому сайті spilkuisia.kr.gov.ua та сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua.
У випадку, якщо що ви раптом не змогли додзвонитись на 15-20 (ТІЛЬКИ “КИЇВСТАР”), або (056)499-15-20 (УСІ ОПЕРАТОРИ, У Т.Ч. СТАЦІОНАРНОГО ЗВ’ЯЗКУ) вихід є!!! Створіть власний кабінет на сайті та залишайте заявки у режимі 24/7 в електронному вигляді.
Інструкція як користуватись особистим кабінетом «Контакт-центр
м.Кривий Ріг» розташована у вкладці «Про портал».
Дякуємо, що довіряєте нам!