КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 – РЕСУРС, КУДИ ВАРТО ЗВЕРТАТИСЬ!
ВАРТО ЧИ НІ? «ВАРТО», так говорить більшість криворіжців, які звернулися за вирішенням проблемних питань до Контакт-центру 1520.
Трішки статистики: за 10 місяців 2023 року до Контакт-центру звернулося понад 16400 мешканців міста, які вирішили понад 100100 проблемних питань. Більшість криворіжців до Контакт-центру телефонують (89%), інші 11% звертаються через власні електронні кабінети на сайті Контакт-центру, тому мають можливість звертатися у будь-який час доби, прикріплювати будь-яку інформацію (листи, фото, відео) та відслідковувати вирішення свого питання в особистому кабінеті.
За цей період опрацьовані понад 28500 заявок, їх виконання підтверджено заявниками за рахунок зворотного зв’язку у 90 %, у 6% випадків виконання не підтверджено заявниками, такі заявки направляються на доопрацювання.
Про велику кількість «добрих справ» повідомляють, як виконавці заявок, так і самі мешканці, які телефонують зі словами вдячності до керівництва міста та суб’єктів виконання заявок.
Ось декілька з останніх:
«Заявники висловлюють подяку Ю.Г. Вілкулу – секретарю Криворізької міської ради – в.о. міського голови та О.Вілкулу – голові ради оборони міста за можливість отримання продуктових наборів, а також турботу про осіб з інвалідністю та організацію доставки проднаборів за місцем їх проживання»;
«Дуже велике дякую за допомогу в вирішенні питання! Мама вже в лікарні та їй надають кваліфіковану допомогу для продовження життя! Ви неймовірна команда професіоналів, які роблять життя містян комфортним та справедливим! Завдяки проекту 1520 є взаємодія між звичайними мешканцями та механізмом, який не залишає “сам на сам” зі своєю проблемою. Завдяки Вам світ стає кращим в такий тяжкий для України час» – слова вдячності пролунали на адресу медичних працівників;
«Заявниця висловлює подяку працівникам пункту видачі продуктових наборів в КУ “Територіальний центр соціального обслуговування в Покровському р-ні” (вул. Електрозаводська, 22А) за привітне, доброзичливе та чуйне ставлення до відвідувачів»;
Мешканці дякують секретарю Криворізької міської ради – в.о. міського голови Ю.Г Вілкулу та всій команді місцевої влади за запровадження нового автобусного маршруту А8, придбання нового рухомого складу автобусів, здійснення ремонтів тролейбусів і трамваїв.
Також слова вдячності були висловлені на адресу виконавців мешканцями: вул. Ракітіна, 34, 36, 38 за відновлення зовнішнього освітлення; вул. Покровська,15 – за проведені роботи з благоустрою скверу; вул. Водоп’янова, 13, б-ру Європейський, 16,27,29 та інших – за здійснення ремонту аварійних елементів малих форм на дитячих і спортивних майданчиках; мкрн. Всебратське,2, пр.Гагаріна,45, б-р Маршала Василевського,3, вул. В’ячеслава Чорновола,55 за прибирання території; вул. Гетьмана Івана Мазепи, вул.Українська,3, вул. Віталія Матусевича,11 та інші – за встановлення кришок встановленого зразку на комунікаційних колодязях і забезпечення безпеки містян тощо.
«Заявниця висловлює подяку бригаді КП “Кривбасводоканал”, яка ліквідовувала порив за адресою вул. Криворіжсталі, 48 за їх професіоналізм та якісне виконання робіт»; «висловлюють подяку ТОВ “УЮТ-2011” за здійснення ремонту каналізаційної системи в підвальному приміщенні по вул. Перлинній,40»; «дякую за сприяння у вирішенні питання по заявці №104603 виконкому Саксаганської районної у місті ради та КП “Сансервіс”. Тепер дерева не загрожують людям» та іншим суб’єктам господарювання.
І таких подяк надійшло понад 2% від загальної кількості заявок.
Контакт-центр 1520 – це електронний сервіс, який створений не лише для більш оперативного вирішення проблемних питань містян, це – ще й дієвий комунікаційний майданчик для всіх хто хоче приймати участь у створенні комфортних умов життя у місті.
Нагадуємо вам, шановні криворіжці, що звернутися до Контакт-центру ви можете: