ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 В ЦИФРАХ І ФАКТАХ: результати роботи у квітні 2024.

09 травня 2024
51

В ЦИФРАХ І ФАКТАХ:

результати роботи у квітні 2024.

У квітні поточного року до Контакт-центру 1520 зателефонувало більше 12 тис. криворіжців, зареєстровано 2860 заявок, по іншим дзвінкам надавалися роз’яснення та консультації безпосередньо під час телефонної розмови.

Найпопулярнішим способом залишити заявку з проблемного питання  залишається телефонний дзвінок на наш короткий номер 1520. Та мешканці створюють заявки і самостійно – через особистий кабінет на сайті Контакт-центу 1520 spilkuisia.kr.gov.ua. Крім того, частина дзвінків, які здійснюються під час онлайн-прийомів керівників органів місцевого самоврядування у Контакт-центрі 1520 також набувають форми заявок. Тому розподіл надходжень заявок за квітень має такі показники.

Створення заявок та контроль їх виконання не єдина можливість сайту Контакт-центру 1520. Сайт має великий функціонал з надання корисної інформації його користувачам: переглянути останні новини міста  та ознайомитися з оголошеннями підприємств-надавачів послуг про проведення ремонтних робіт за адресами мешканців, яких в квітні було розміщено – 270. Згідно статистики за звітний місяць чисельність відвідувань сайту склала 4 тис., а це не тільки мешканці нашого міста, а й усієї України, які становлять 94% і 6% мешканців з інших країн. Географія користувачів виглядає наступним чином.

Продовжується робота онлайн-приймалень керівників органів місцевого самоврядування у Контакт-центрі 1520. Так у квітні, під час проведення 12 онлайн-прийомів, було опрацьовано 92 питання, з яких складено 12 заявок.

Велика увага приділяється дзвінкам від Захисників і Захисниць та їх родин. Протягом квітня місяця їх найбільше турбували питання призначення та виплати державних соціальних допомог, матеріальних допомог з бюджету Криворізької міської територіальної громади, призначення та виплати пільг на оплату житлово-комунальних послуг, медичного забезпечення, у тому числі безкоштовного зубопротезування, тощо.

Пріоритетним напрямком нашої роботи залишається контроль за якісним виконанням ваших заявок, тому ми ретельно підходимо до питання їх закриття. Станом на зараз 80% заявок, які надійшли у квітні, виконані, 20% перебувають на виконанні у суб’єктів господарювання.

 Контакт-центр – це інноваційний та ефективний електронний інструмент роботи із заявками громадян, який надає криворіжцям багато можливостей: від повідомлення про проблеми, надання пропозицій, відстеження виконання своїх заявок до пошуку різноманітної корисної інформації, у тому числі й повідомлення надавачів послуг про проведення на своїх об’єктах ремонтних робіт.

Дякуємо Вам за небайдужість і довіру. Ми працюємо для Вас!

Дивитися всі новини