ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Новый пункт

23 квітня 2025
138

З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів».

Протягом тижня у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми з очільниками департаментів та управлінь виконкому міської ради.

2 1 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

Мешканці, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися щодо:    

  • можливості встановлення зупиночного павільйону на зупинці громадського транспорту «Онкодиспансер»;
  • організації пасажирських перевезень у поминальний день;
  • умов пільгового проїзду у маршрутних таксі;
  • корегування графіків руху маршрутних таксі.

2 2 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

Під час спілкування мешканцям надані роз’яснення щодо: 

  • порядку відновлення благоустрою на території міста після виконання ремонтних робіт підприємствами; 
  • виконання прибирань загальних зелених зон та тротуарів вздовж житлових будинків тощо.

2 3 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела

При спілкуванні з посадовицею мешканці запитували щодо:    

  • підтоплення домоволодінь внаслідок підвищення рівня ґрунтових вод;
  • негативного впливу виробничої діяльності промислових підприємств на стан повітря;
  • ліквідації витоку промислових стоків поруч з житловими будинками тощо.

У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано   14 «викликів», за якими мешканці отримали фахові роз’яснення.

Дивитися всі новини