НОВИНА РІЧНОЇ ДАВНИНИ
Однією із поширюваних цими днями в засобах масової інформації м. Кривого Рогу стала новина заяви на отримання часткової компенсації вартості житлово-комунальних послуг (1000 грн) можна подати онлайн.
Так от, цій новині вже рік. Зважаючи на запити криворіжців, до порядку надання цього виду допомоги у березні 2021 року внесені зміни, відповідно до яких заяву можна подати поштою, у тому числі електронною (за наявності електронного підпису).
До речі за минулий рік цією можливістю скористалося усього 12 криворіжців (10 – поштою, 2 – електронною поштою).
Тим неменше, роз’яснюємо:
1. ПОДАТИ АЯВУ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ:
Якщо ви маєте електронний підпис, ви можете подати заяву електронною поштою, як говорять – «не встаючи з дивана»
Напишіть заяву на ім’я міського голови щодо надання вам часткової компенсації із зазначенням ваших даних: прізвища ім’я по батькові, серії та номера паспорта, адреси реєстрації, ідентифікаційного коду, пільгової категорії, номера контактного телефону, виду послуги, на яку ви хочете отримати компенсацію (нагадаємо компенсація надається на наступні послуги: постачання теплової енергії, водопостачання та водовідведення, управління багатоквартирного будинку), організації, яка надає цю послугу. Надайте згоду на обробку ваших персональних даних
Краще, якщо ви заповните відповідний бланк заяви, відповівши на всі запитання, так ви точно нічого не забудете.*
Додайте до заяви скановані копії, завірені особистим підписом та датою:
– паспорта з відомостями про реєстрацію місця проживання (у разі наявності паспорта громадянина України у формі ID-картки, довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування); посвідки на постійне проживання;
– довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, за винятком заявників, у яких паспорт громадянина України оформлений у форматі ID-картки;
– посвідчення, що підтверджує право на пільгу;
– трудової книжки (з відомостями про звільнення) – для категорії -«непрацюючий пенсіонер»;
– документів, що підтверджують установлення опіки або піклування, статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, утворення прийомної сім’ї, дитячих будинків сімейного типу, посвідчують особу підопічного з відомостями про реєстрацію його місця проживання тощо;
– документів, що підтверджують отримання державної соціальної допомоги, навчання здобувача фахової передвищої та вищої освіти на денній формі навчання, про роботу в бюджетній установі, про перебування на обліку в центрі зайнятості;
– документів, що підтверджують розділення особових рахунків (для заявників (отримувачів), у домогосподарствах яких розділені особові рахунки).
Підпишіть заяву електронним підписом та відправте на електронну адресу районного управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.**
УВАГА!
За відсутності або недійсності електронного підпису, заява не підлягає розгляду.
Районне управління, перевіривши ваші дані, має право відмовити вам у наданні допомоги, в разі виявлення недостовірних даних.
ВАЖЛИВО!
Заяви, надіслані поштою, електронною поштою, як і ті, що будуть подаватися особисто будуть приймати після закінчення опалювального сезону!
* До початку прийому документів бланк заяви буде розміщено на офіційних сайтах Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, інших криворізьких сайтах
** По завершенню опалювального сезону адреси пунктів прийому, поштові адреси (для письмової кореспонденції), адреси електронної пошти районних управлінь праці та соціального захисту населення будуть розповсюджені через ЗМІ.