ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Один день із життя оператора 1520

19 серпня 2025
53

Як ми допомагаємо мешканцям міста

Сьогодні ми знайомимо вас із людиною, яка щодня стає голосом нашого міста — Наталкою, працівником відділу з прийому, реєстрації та обробки заявок Контакт-центру 1520, яка працює у центрі від початку його функціонування у місті.

«Наш день починається з першого дзвінка о 8-й ранку. Люди звертаються з різними питаннями: від аварії на водопроводі, відкритого колодязю до непрацюючого табло на зупинці транспорту тощо. Ми не просто фіксуємо дзвінок— ми намагаємося підтримати людину, пояснити, що робити далі. Бо за кожним дзвінком — реальна проблема і реальне життя», — розповідає Наталка.

За зміну оператор приймає понад 100 дзвінків. Часто — емоційних, бо люди звертаються у складних ситуаціях.

Найприємніший момент — коли мешканці телефонують подякувати. Наприклад, нещодавно подзвонив мешканець вулиці Велика Софіївська і подякував за відновлення зовнішнього освітлення на вулиці. Ці слова надихають!».

Робота контакт-центру — це не лише дзвінки, це  й онлайн-звернення через наш сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ . Завдяки вашій активності ми щомісяця допомагаємо вирішувати сотні питань, які роблять наше місто кращим.

Дивитися всі новини