ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У ЛЮТОМУ

04 лютого 2022
149

З 31.01.2022 по 02.02.2022 під час онлайн-консультацій у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали можливість поставити свої запитання до представників Центрально-Міської, Саксаганської районних у місті рад, департаменту розвитку інфраструктури міста, управлінь транспорту та телекомунікацій і охорони здоров’я  виконкому міської ради.

31.01.2022 заступник голови Центрально-Міської районної у місті ради по виконавчій роботі  НАТАЛІЯ ГОНЧЕНКО відповідала на запитання мешканців щодо:

– підтоплення підвального приміщення  вул. Лермонтова,40;

– обрізки дерев на прибудинковій території вул. Алмазна,37;

– незаконного будівництва по вул.Першотравнева,11;

– ремонту дороги та встановлення додаткового зовнішнього освітлення між будинками  по вул. Лермонтова,18,20 до контейнерного майданчику.

 

У той же день з 14.00-16.00 консультував мешканців  начальник управління  транспорту та телекомунікацій виконкому міської ради СЕРГІЙ СИРОТЮК  і відповів на наступні питання.

  • Про вартість проїзду у громадському транспорті.

На теперішній час, до 07.02.2022, триває громадське обговорення проєкта регуляторного акта – рішення виконкому міської ради «Про встановлення в м. Кривому Розі тарифів на послуги з перевезення пасажирів та багажу автобусними маршрутами загального користування» та аналізу його регуляторного впливу.

З проєктом рішення та аналізом його регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційних вебсторінках:

– Криворізької міської ради та її виконавчого комітету у підрозділі «Регуляторна політика» https://kr.gov.ua;

– виконкомів районних у місті рад  Металургійної, Довгинцівської, Покровської, Інгулецької, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської http://mtlrg-kr.gov.ua/, http://dlgr.gov.ua/, http://www.pokrovkr.gov.ua/, http://ing-org.gov.ua/, https://srvk.gov.ua/, http://trnvk.gov.ua/, http://vykonkom-tsmkr.gov.ua.

Обґрунтовані пропозиції та зауваження до вказаного проєкту регуляторного акта приймаються у письмовій формі:

– управлінням транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1, каб. 365, тел. (0564) 92-02-75, електронна адреса: [email protected]);

–  управлінням розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради (поштова адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1,  каб. 510,        тел. (056) 493-08-71, електронна адреса: [email protected]), а також на електронні поштові скриньки виконкому Криворізької міської ради [email protected] і виконкомів районних у місті рад Металургійної, Довгинцівської, Покровської, Інгулецької, Саксаганської, Тернівської, Центрально-Міської: dzr_vk@ukr.net, dlgr@dlgr.gov.ua, [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected].

 

  • Про роботу міського автобусного маршруту загального користування №54.

Перевезення громадським транспортом загального користування у місті організовані та виконуються відповідно до рішення виконкому Криворізької міської ради від 28.08.2020 №426 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 09.01.2019 №17 «Про затвердження міської маршрутної мережі пасажирського транспорту» та паспортами автобусних маршрутів, які погоджені органами поліції.

Згідно із затвердженою в паспорті маршруту схемою руху, міський автобусний маршрут загального користування №54 не здійснює рух по вулицях Юрія Смірнова та Івана Сірка. Схема руху міського автобусного маршруту №54 пролягає через вул. Гастелло.

Для забезпечення мешканців вул. Івана Сірка громадським транспортом, міською маршрутною мережею пасажирського  транспорту передбачено роботу тролейбусного маршруту №16, який здійснює перевезення мешканців міста на безоплатній основі.

01.02.2022 усі  бажаючі  мешканці Саксаганського району спілкувалися із заступником голови районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради  АЛЛОЮ НАГНІЙ щодо:

незгоди мешканців будинку вул.Костенка,1, які мають автономне опалення, з рахунками  КПТМ «Криворіжтепло-мережа» за послуги  теплопостачання  ;

– підтоплення підвального приміщення та заміни труби транзитного водогону по вул. Космонавтів,17;

– встановлення засобів заспокоєння дорожнього руху на в’їзді до двору вул.Тесленка,17.

Також, в цей день, відповідав на запитання мешканців начальник управління охорони здоров’я виконкому міської ради КОСТЯНТИН МУРАШКО.

  • Щодо пільгового медикаментозного забезпечення мешканців міста.

КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» КМР тимчасово укладено угоди з аптеками приватної форми власності, які здійснюють забезпечення медикаментами на пільговій основі за електронними рецептами, наданими сімейними лікарями.

         Надаємо перелік вищезазначених підприємств:

 

ТОВ «Аптеки медичної академії»:

– м. Кривий Ріг, вул. Петра Калнишевського, буд.13, приміщення 49

– м. Кривий Ріг, пр. Миру, буд 28 приміщення 601

            – м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, буд 19 приміщення 71

ТОВ Медична Компанія «Іріс»:

            -м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса,36 Аптека №27

            -м. Кривий Ріг, вул. Соборності,38 Аптека №88

            -м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського,100А Аптека №32

ТОВ «Регіональна аптечна мережа «Руан»:

            -м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського,24 Аптека №50

            -м. Кривий Ріг, вул. Чарівна, 5 Аптека №87

            -м. Кривий Ріг, вул. Доватора,2 Аптека №79

            -м. Кривий Ріг, вул. Кузнецова,2 Аптека №80

            -м. Кривий Ріг, вул. Свято-Георгіївська,23 Аптека №88

            -м. Кривий Ріг, вул. Петра Калнишевського,11 Аптека №126

            -м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна,70 Аптека №14.

 

  • Щодо лікарів,  які  мають можливість укладати декларації  з пацієнтами на теперішній час.

  

№ з/п

ПІБ

 

Посада

Амбулаторія ЗПСМ

(адреса)

Телефон

 

КНП «ЦПМСД №2» КМР , вул. Мусоргського, 32а

приймальня 94-81-40, 0676285473

 

1

Фоменко Геннадій Юрійович

лікар-терапевт

Амбулаторія  №4

вул.Електрозаводська,22а

067 628 54 63

2

Козак Роман Русланович

лікар-педіатр

Амбулаторія  №3

вул. Міровича, 9

067 628 54 70

3

Грошко

Катерина Юріївна

 

 

лікар-педіатр

Амбулаторія  №4

вул. Електрозаводська,22а

067 628 54 54

 

КНП «ЦПМСД №3» КМР , вул. Женевська, 6-б,

приймальня 94-80-91,

4

 

 

Солонинка

Тетяна Олександрівна

педіатр

Амбулаторія  №7

мкрн. 7-й Зарічний, 9а

 

067 628 54 96

КНП «ЦПМСД № 4 » КМР, вул. В. Великого, 21

приймальня 0676285622

5

Гонтар Катерина Олександрівна

педіатр

Амбулаторія № 3

вул. Поперечна, 1а

067 628 55 83

КНП «ЦПМСД №5» КМР, вул. Криворіжсталі, 2

приймальня  0676285112

6

Кедровська Іванна Сергіївна

педіатр

Амбулаторія № 1

вул. Святогеоргіївська, 8а

067 559 90 03

КНП «ЦПМСД №7» КМР,  вул. Каткова, 2

приймальня 0676280731

7

Ковальова Олена Іванівна

лікар-терапевт

Амбулаторія №1

вул. Каткова, 2     

067 628 10 02

8

Дубіна Тетяна Миколаївна

сімейний лікар

Амбулаторія №1

вул. Каткова, 2     

067 628 07 31

9

Сімко Юрій Пилипович

сімейний лікар

Амбулаторія №1

вул. Каткова, 2     

067 628 07 31

Приватні підприємства

1

Бухтіярова Тетяна Юріївна

сімейний лікар

пров. Бульварний, 3

 

096 211 05 44

2

Петренко Стелла Вікторівна

сімейний лікар

вул. Спаська, 3

097 263 46 91

3

Хорольська Валентина Леонідівна

сімейний лікар

пров. Бульварний, 3/3

098 063 66 30

4

Балашенко Ганна Іванівна

сімейний лікар

вул. Ракітіна, 24/11

 

067 628 55 48

5

Гора Марина Вікторівна

педіатр

ЛДЦ ТОВ «Медіком Кривбас»,

вул. Пушкіна, 13о

098 410 57 57

6

Гураль Ольга Миколаївна

педіатр

ЛДЦ ТОВ «Медіком Кривбас»,

м-н Сонячний, 59

050 317 66 17

7

В’юнник Ірина Дмитрівна

сімейний лікар

мкрн. Сонячний, 13/106

050 078 79 39

8

Кравченко Антон Вадимович

лікар-терапевт

пр. Південний, 41/18

096 265 42 47

9

Шумейко Лілія Іванівна

сімейний лікар

вул. В.Великого, 29 В

067 491 10 10

10

Гудзь Олександр Миколайович

сімейний лікар

вул. В.Великого, 29 В

067 491 10 10

11

Ігнатенко Лілія Миколаївна

сімейний лікар

 

пров. Бульварний, 3

 

068 398 61 60

12

Шапкаріна Оксана Володимирівна

сімейний лікар

Вул. Самотічна, 13/31

068 037 09 90

02.02.2022  спілкувалась з криворіжцями начальник  відділу дорожньо-мостового господарства   департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому міської ради ОКСАНА СКРИПІЙ та відповіла на наступні питання.

  •  Які вимоги до улаштування пішохідних переходів та пристроїв зниження швидкості?

Безпека дорожнього руху є однією з найбільш актуальних проблем автомобільного транспорту. Особливої уваги заслуговують місця підвищеної небезпеки, в яких відбувається конфлікт між транспортними потоками та менш захищеними учасниками дорожнього руху, зокрема пішоходами. Пішохідні переходи є одними з найбільш небезпечних ділянок на автомобільних дорогах і вулицях населених пунктів. Регульований пішохідний перехід оснащується світлофорами і відповідною спеціальною розміткою, дозволяє впорядковано чередувати пропуск пішоходів і автомобілів. Нерегульований, навпаки, позначається лише знаками і розміткою і зупиняє потік машин лише на короткий неперіодичний проміжок часу.

         Тому, встановлення засобів заспокоєння дорожнього руху – необхідно там, де потрібно примусово знижувати швидкість руху автомобілів.

У відповідності до пункту 5.2.1 ДСТУ 4123:2020 «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги» заходи заспокоєння дорожнього руху рекомендують застосовувати:

а) у місцях з інтенсивним рухом транспортних засобів у житлових зонах та прилеглих до дороги територіях;

б) на ділянках доріг та вулиць поблизу місць масового скупчення людей, наприклад,    навчальних   закладів,    торгівельних    центрів,   торгових    площ, розважальних закладів (стадіони, кінотеатри, театри тощо), місць масового відпочинку (парки, дитячі майданчики, зони відпочинку тощо), лікувальних закладів, оздоровчих закладів та великих підприємств;

в) на ділянках доріг та вулиць з рухом пішоходів інтенсивністю не менше ніж 150 осіб за годину в одному напрямку згідно з 7.10 ДСТУ 4092;

г) на ділянках доріг та вулиць з особливими умовами землекористування (історичні, туристичні, торгівельні, громадські, адміністративні тощо).

д) на ділянках доріг на підходах до населених пунктів.

    У статті 6 Закону України «Про дорожній рух» зазначено, що до компетенції міських рад та їх виконавчих органів належить організація дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами.

   Відповідно до статті 27 вказаного Закону організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, вулицях та залізничних переїздах здійснюється із застосуванням технічних засобів інформаційно-комунікаційних та автоматизо-ваних систем керування та нагляду за дорожнім рухом відповідно до правил і нормативів, а також на основі проектів і схем організації дорожнього руху, погоджених із відповідними підрозділами Національної поліції. До вказаних проєктів і схем за приписами відповідних підрозділів Національної поліції можуть бути внесені зміни та доповнення. Організація дорожнього руху на автомобільних дорогах, що перебувають у власності територіальних громад здійснюється спеціалізованими службами, що створюються органами місцевого самоврядування.

    Згідно з пунктами 1 та 2 статті 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання організації управління районами в містах належать до компетенції міських рад. Районні у містах ради (у разі їх створення) та їх виконавчі органи відповідно до Конституції та законів України здійснюють управління рухомим і нерухомим майном та іншими об’єктами, що належать до комунальної власності територіальних громад районів у містах, формують, затверджують, виконують відповідні бюджети та контролюють їх виконання, а також здійснюють інші повноваження, передбачені цим Законом, в обсягах і межах, що визначаються міськими радами.

                     Рішенням Криворізької міської ради від 31.03.2016 № 381 «Про обсяг і межі повноважень районних у місті рад та їх виконавчих органів» зі змінами визначено, що виключно на пленарних засіданнях районної у місті ради вирішується питання затвердження схем організації дорожнього руху на території району. Крім того, виконавчі органи районних у місті рад організовують роботу з придбання та встановлення елементів благоустрою (зупиночних павільйонів, обладнання (елементів) дитячих, спортивних та інших майданчиків, дорожніх знаків відповідно до схем організації дорожнього руху та/або приписів патрульної поліції тощо). Згідно  з  пунктом  8.2  Правил  дорожнього  руху  дорожні  знаки  мають пріоритетність перед дорожньою розміткою. Їх встановлення здійснюється з дотриманням вимог ДСТУ 4100:2021. Отже, після розроблення, погодження та затвердження в установленому порядку схем організації дорожнього руху і вирішення питання встановлення відповідних дорожніх знаків виконкомами районних у місті рад, розглядається питання нанесення дорожньої розмітки та облаштування пристроїв зниження швидкості департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.

  • За якими умовами визначається необхідність встановлення світлофорного об’єкта?

Задля створення безпечних умов для учасників дорожнього руху будуються світлофорні об’єкти. Проте існує ряд умов, наявність яких є підставою для визначення потреби у будівництві світлофорного об’єкта на нерегульованому перехресті чи ділянці дороги. Пунктом 7.10 ДСТУ 4092-2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосовування та вимоги безпеки» передбачено, що транспортні світлофори типів 1, 2 і пішохідні світлофори треба встановлювати за наявності хоча б однієї із таких п’яти умов.

УМОВА 1. Протягом 8 год робочого дня середньогодинна інтенсивність руху транспортних засобів не менша зазначеної в наведеній таблиці:

УМОВА 2. Протягом 8 год робочого дня середньогодинна інтенсивність руху транспортних засобів не менша:

  • 600 од./год (для доріг з розділовою смугою — 1000 од./год) головною дорогою в двох напрямках;
  • 150 пішоходів переходять проїзну частину в одному найбільш завантаженому напрямку в кожну із тих же 8 год.

Для населених пунктів із чисельністю мешканців менше ніж 10 тис. чол. нормативи за умовами 1 та 2 становлять 70 % зазначених.

УМОВА 3. Існує проміжок часу в 1-ну годину, протягом якого виконується умова 2.

УМОВА 4. Умови 1 та 2 одночасно виконуються за кожним окремим нормативом не менше ніж на 80%.

УМОВА 5. За останні 12 місяців на перехресті скоєно не менше трьох дорожньо-транспортних пригод, яких можна було б запобігти за наявності світлофорної сигналізації (наприклад, зіткнення транспортних засобів, що рухаються з поперечних напрямків, наїзди транспортних засобів на пішоходів, що переходять дорогу, зіткнення між транспортними засобами, що рухаються в прямому напрямку та тих, що повертають ліворуч із зустрічного напрямку). До того ж умови 1 або 2 повинні виконуватись не менше ніж на 80%.

Отже, рішенню про потребу будівництва світлофорного об’єкта передує значна за обсягом робота з вивчення ситуації з обов’язковим розробленням, погодженням та затвердженням в установленому порядку схем організації дорожнього руху.

Усі бажаючі мешканці отримали відповіді та роз’яснення на свої питання.

Дивитися всі новини