ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ У СІЧНІ

21 січня 2022
113

 З 17.01.2022 по 20.01.2022 під час онлайн-консультацій у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали можливість поставити свої запитання до представників Тернівської, Саксаганської районних у місті рад, начальників управління  з питань реєстрації,  інспекції з благоустрою,  виконкому міської ради.

17.01.2022-голова Тернівської районної у місті ради СЕРГІЙ КУШНІР відповідав на запитання мешканців щодо:

– ремонту каналізаційної системи будинку по вул. Океанській,9;

– незадовільної роботи ТОВ «УЮТ-2011» по вул. Ухтомського,4;

– накриття комунікаційного колодязя люком по вул. Доватора,20;

– відновлення зовнішнього освітлення по вул. Байрачна.

 У той же день з 14.00-16.00 консультувала мешканців  заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО.

Під час спілкування з мешканцями були надані відповіді на запитання.

  • ЧИ ЗМІНИВСЯ З 01.01.2022 РОКУ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОСТІ?

 

Послуги з реєстрації нерухомого майна та бізнесу надаються виконкомом Криворізької міської ради  БЕЗКОШТОВНО, проте при звернені та подачі документів заявник сплачує адміністративний збір, який визначений на законодавчому рівні.

Сума адміністративного збору залежить від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, який з 01.01.2022 року  складає 2481 гривню, тому з початку року криворіжцям доведеться сплачувати оновлений адміністративний збір.

 

  • ЯКІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ МОЖНА ОТРИМАТИ В РЕЖИМІ ОНЛАЙН?

Е-сервіси – це КОМФОРТ,  ЯКІСТЬ, ЗРУЧНІСТЬ!

      Пропонуємо скористатися онлайн послугами у сфері реєстрації бізнесу через популярний сервіс – портал державних послуг Дія.

 

  • Перейшовши за посиланням https://diia.gov.ua/,  Вам необхідно зареєструватися за допомогою електронного підпису.

 

  • Авторизувавшись, перед Вами відкриються можливості отримання онлайн послуг, а саме: з державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, що  діє на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.

Також:

  • ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НВ ЗЕМЕЛЬНУ ДІЛЯНКУ?

Перш за все, необхідно подбати про те, щоб земельній ділянці  було присвоєно кадастровий номер, який є своєрідним аграрним паспортом власника, адже без його наявності сьогодні неможливо провести жодні юридичні операції із землею.

Коли інформація про земельні володіння внесена до Державного земельного кадастру (перевірити це можна на Публічній кадастровій карті України: https://map.land.gov.ua), настає черга для внесення відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Що для цього необхідно? Власник звертається до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») або до його територіальних підрозділів, взявши з собою пакет документів, необхідний для встановлення особи заявника та документи, що підтверджують виникнення або перехід права власності на ділянку. Також надається документ про сплату адміністративного збору, або документ, який підтверджує звільнення від сплати. У разі звернення представника, обов’язково необхідно подати документи, що підтверджують його повноваження.

Державні реєстратори міськвиконкому мають безпосередній доступ до Державного земельного кадастру та самостійно перевірять інформацію в ньому – подати витяг з ДЗК не потрібно! Протягом 5 робочих днів державний реєстратор формує та видає витяг про державну реєстрацію права власності на землю.

 Прийом замовників послуг у Центрі «Віза» («Центр Дії») здійснюється ВИКЛЮЧНО ЗА ПОПЕРЕДНІМ ЗАПИСОМ.

18.01.2022 усі  бажаючі  мешканці Саксаганського району спілкувалися з заступником голови Саксаганської районної у місті ради АЛЛОЮ НАГНІЙ, яка відповіла на  запитання мешканців щодо:

–    ліквідації пориву в колодязі АТ «Криворізька теплоцентраль» по вул. Тесленка,6;

–    вивозу великогабаритного сміття з контейнерного майданчику по пр-ту Гагаріна,29, тощо.


18.01.2022 надавав консультації заступник начальника інспекції з благоустрою виконкому міської ради АНДРІЙ ОНИЩЕНКО.  Мешканці цікавились наступним.

  •  Хто в зимовий період повинен прибирати сніг та посипати прибудинкову територію?

Суб’єкти  господарювання, органи самоорганізації населення, громадські об’єднання, мешканці міста – на земельних ділянках, наданих їм на праві власності чи користування, закріпленій території за укладеними договорами з балансоутримувачем, присадибній ділянці повинні здійснювати снігоочищення, видалення снігу, ліквідацію ожеледі. (п.3.6.3.4 Правил благоустрою в місті Кривому Розі). Іншими словами – боротьбу з ожеледдю та заходи зі снігоочищення на прибудинкових територіях проводять працівники керуючих компаній,   ОСББ, якщо будинок належить до ОСББ, а підприємці проводять такі заходи на прилеглій території до своїх об’єктів.

  • Хто повинен прибирати контейнерні  майданчики?

 Збирання і перевезення побутових відходів на території міста здійснюється юридичною особою – виконавцем послуг, що визначається на конкурсних засадах відповідно до вимог чинного законодавства України, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. (п. 8.2 Правил благоустрою в місті Кривому Розі) У нашому місті таким підприємством є             ТОВ «Екоспецтранс». Якщо майданчик знаходиться на прибудинковій території, то сміття, яке залишається після вивезення ТПВ прибирають двірники керуючої компанії чи ОСББ. Якщо ж майданчик знаходиться за межами прибудинкової території,  його територію прибирають двірники підрядних організацій, договори з якими заключають виконкоми районних у місті рад.

20.01.2022  провела онлайн-консультацію заступник начальника служби у справах дітей ІРИНА МАРУНІЧ.

  • За яких причин можна позбавити батьків батьківських прав?

Особи можуть бути позбавлені батьківських прав лише щодо дитини, яка не досягла 18 років, і тільки з підстав, передбачених ст.164 Сімейного кодексу України:

1) не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров’я без поважної причини і протягом шести місяців не виявляли щодо неї батьківського піклування;

2) ухиляються від виконання своїх обов’язків щодо виховання дитини та/або забезпечення здобуття нею повної загальної середньої освіти;

3) жорстоко поводяться з дитиною;

4) є хронічними алкоголіками або наркоманами;

5) вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва;

6) засуджені за вчинення умисного кримінального правопорушення щодо дитини.

Позбавлення батьківських прав неповнолітніх батька, матері можливе лише у випадках, визначених п.1,п.3 ч.1 ст.164 Сімейного кодексу України, а саме якщо вони не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров’я без поважних причин і протягом шести місяців не виявляли щодо неї батьківського піклування або якщо вони жорстоко поводяться з дитиною.

При розгляді судом позовів щодо позбавлення батьківських прав, обов’язковою є участь у судових засіданнях органу опіки та піклування.

 Орган опіки та піклування подає суду письмовий висновок щодо доцільності або недоцільності позбавлення батьківських прав на підставі відомостей, одержаних у результаті обстеження умов проживання дитини, батьків, інших осіб, які бажають проживати з дитиною, брати участь у її вихованні, а також на підставі інших документів, які стосуються справи.

  • Яка процедура встановлення та припинення опіки над дитиною?

Опіка, піклування встановлюється над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

Опіка, піклування над дітьми встановлюється, якщо батьки: померли, позбавлені батьківських прав, визнані в судовому порядку безвісно відсутніми або померлими, перебувають в місцях позбавлення волі, не можуть виконувати батьківські обов’язки за станом здоров’я.

Опікуном, піклувальником переважно призначаються особи, які перебуваютьз дитиною у родинних відносинах. За певних причин опікуном може бути й стороння особа.

Опіка призначається як за рішенням органу опіки та піклування, так і за рішенням суду.

За більш детальною інформацією необхідно звертатися до служби у справах дітей за місцем проживання.


 


Дивитися всі новини