ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Онлайн-прийоми у Контакт-центрі 1520

18 квітня 2025
31

З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому  та державними службовцями Пенсійного фонду України.  

Протягом тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми.

1 4 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:

  • надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
  • проведення ремонтних робіт на зовнішніх мережах водопостачання та відновлення благоустрою після них;
  • налагодження режиму роботи підкачуючих насосів, які встановлені на багатоповерхових будинках для забезпечення мешканців питною водою;
  • вимкнення освітлення прибудинкових територій у нічний час;
  • виконання робіт з підготовки до наступного опалювального сезону на мережах теплогенеруючих підприємств тощо.

1 5 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

Бажаючі поспілкуватися на онлайн-прийомі зверталися щодо:    

  • умов забезпечення медикаментами на безкоштовній основі за міськими та державними програмами;
  • процедури проведення оцінювання повсякденного функціонування особи;
  • укладання декларацій з сімейними лікарями;
  • можливості проведення медичних обстежень лікарями-спеціалістами у комунальних лікарнях міста тощо.

1 6 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

 Жителям району надавалися роз’яснення щодо: 

  • виконання робіт з обслуговування внутрішньобудинкових мереж тепло- та водопостачання, водовідведення та електричних мереж працівниками керуючих компаній та ОСББ; 
  • дотримання правил благоустрою територій в приватному секторі;
  • ремонту контейнерного майданчику за адресою пл. В.Великого, 1;
  • незручності від діяльності об’єкту бізнеса, який займається обробкою кавових зерен тощо.

1 7 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела

 Під час прийому надані роз’яснення щодо: 

  • • порядку призначення та виплати житлових субсидій; 
    • • умов призначення та перерахунку пенсії за віком та по інвалідності.

У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 35 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.

Ми завжди раді допомогти мешканцям міста!

Дивитися всі новини