Онлайн-прийоми у Контакт-центрі 1520
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми.
1 4 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Керівник районної у місті ради відповідав на питання щодо:
- надання допомоги власникам квартир, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- проведення ремонтних робіт на зовнішніх мережах водопостачання та відновлення благоустрою після них;
- налагодження режиму роботи підкачуючих насосів, які встановлені на багатоповерхових будинках для забезпечення мешканців питною водою;
- вимкнення освітлення прибудинкових територій у нічний час;
- виконання робіт з підготовки до наступного опалювального сезону на мережах теплогенеруючих підприємств тощо.
1 5 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Бажаючі поспілкуватися на онлайн-прийомі зверталися щодо:
- умов забезпечення медикаментами на безкоштовній основі за міськими та державними програмами;
- процедури проведення оцінювання повсякденного функціонування особи;
- укладання декларацій з сімейними лікарями;
- можливості проведення медичних обстежень лікарями-спеціалістами у комунальних лікарнях міста тощо.
1 6 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Жителям району надавалися роз’яснення щодо:
- виконання робіт з обслуговування внутрішньобудинкових мереж тепло- та водопостачання, водовідведення та електричних мереж працівниками керуючих компаній та ОСББ;
- дотримання правил благоустрою територій в приватному секторі;
- ремонту контейнерного майданчику за адресою пл. В.Великого, 1;
- незручності від діяльності об’єкту бізнеса, який займається обробкою кавових зерен тощо.
1 7 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час прийому надані роз’яснення щодо:
- • порядку призначення та виплати житлових субсидій;
- • умов призначення та перерахунку пенсії за віком та по інвалідності.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 35 «викликів», за якими мешканці отримали вичерпні роз’яснення.
Ми завжди раді допомогти мешканцям міста!