ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ!

06 травня 2024
188

У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради на минулому тижні відбулись заплановані онлайн-прийоми, на яких були надані фахові роз’яснення щодо можливих шляхів вирішення порушених питань мешканців міста.

 Першим провів  онлайн–прийом:

Надійшло багато запитів від мешканців міста, в яких вони цікавилися про:    

  • внесення нової (додаткової) зупинки в паспорт маршруту;
  • дотримання графіків руху комунальним транспортом та маршрутними таксі;
  • роботу приватних служб таксі тощо.

Наступними консультації з громадськістю проводили керівники районних у місті рад та їх виконавчих комітетів.

Як і очікувалося, більшість питань, озвучених мешканцями під час онлайн-прийомів, були пов’язані з житлово-комунальною сферою, а саме:

  • надання житлових послуг з обслуговування будинків та прибуткових територій керуючими компаніями;
  • аспекти діяльності ОСББ;
  • дотримання санітарного стану контейнерних майданчиків;
  • правового регулювання сусідських відносин та захисту прав споживачів у разі неякісного надання послуг або створення незручностей від діяльності об’єктів бізнесу тощо.

Також представниця Довгинцівської районної у місті ради детально зупинилася на питанні допомоги мешканцям району, житло яких пошкоджено внаслідок надзвичайної ситуації та  військових дій.

У підсумку, за минулий тиждень на  онлайн-прийомах від криворіжців було розглянуто та  опрацьовано 37 «викликів», жоден з яких не залишився поза увагою фахівців – оформлено 8 заявок для подальшого опрацювання  питань, по іншим – надано фахові консультації.

 Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!

      Нагадуємо, що з графіками проведення онлайн-прийомів можна ознайомитись на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua та сайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua.

Дивитися всі новини