ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ
Щотижня в Контакт-центрі 1520 представники органів місцевого самоврядування під час онлайн-прийомів консультують мешканців з актуальних питань. Так, в період з 08 травня по 12 травня2023 року криворіжці мали змогу отримати фахові відповіді від керівників структурних підрозділів виконкому Криворізької міської ради та виконкомів районних у місті рад.
08 травня – відбувся онлайн-прийом заступника начальника управління з питань реєстрації Лоліти КІЙЛО, яка надала відповіді на питання криворіжців:
– Як зареєструвати бізнес у Кривому Розі, якщо людина перебуває в іншому місці?
– Куди звертатись та який пакет документів необхідно надати, якщо судом визнано право власності?
– Чи можна за довіреністю, виданою за кордоном, зареєструвати нерухомість?
В цей же день заступник голови Довгинцівської районної у місті ради Леонід ЗАМЕШАЙЛОВ надавав відповіді мешканцям, щодо:
– поновлення роботи дошкільного навчального закладу №183 після ремонтних робіт;
– готовності укриттів для відновлення очного навчання у навчальних закладах №90 та №94;
– роботи систем оповіщення населення, встановлених на закладах освіти району.
10 травня – мешканців консультував начальник управління транспорту та телекомунікацій Сергій СИРОТЮК, щодо:
– графіків роботи приміського транспорту;
– графіків роботи комунального транспорту КП «Швидкісний трамвай»;
– порядку створення нової транспортної зупинки;
– відновлення роботи маршрутного таксі №266;
– забезпечення належного технічного стану транспортних засобів;
– доступності міського транспорту для осіб з інвалідністю (з вадами зору та опорно-рухового апарату).
11 травня – начальник відділу з питань захисту прав споживачів Олег БІДНЯК надав роз’яснення мешканцям міста з питань:
– порядку повернення товару за гарантійним строком;
– ремонту побутової техніки за гарантійним строком;
– порядку замовлення товару через інтернет-магазини.
Онлайн-приймальні продовжують свою роботу!
Чекаємо на Ваші дзвінки та запитання!
Наші контакти
15-20, (056) 499 15 20, spilkuisia.kr.gov.ua.