ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ!
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради й надалі проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовими особами виконкому Криворізької міської ради, керівниками районних у місті рад та їх виконавчих комітетів.
15.10.2024 спілкувався з містянами начальник відділу природних монополій управління житлової політики та природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради – Віталій ШИШОВ.
Більша кількість питань прийому стосувалася підготовки до опалювального сезону – ремонтів внутрішньобудинкових та центральних мереж теплопостачання. Крім цього, мешканців хвилювали питання в інших сферах житлово-комунального господарства:
‒ централізованого водопостачання;
‒ електропостачання;
‒ зовнішнього освітлення;
‒ взаємодії з керуючими компаніями та ремонт будівель після ракетних обстрілів;
‒ ремонту доріг;
‒ функціонування світлофорів.
17.10.2024 провів онлайн-прийом заступник начальника – начальник відділу з організації пасажирських перевезень управління транспорту та телекомунікацій виконкому Криворізької міської ради – Павло КАТРИЧЕВ.
Надійшло багато запитів від мешканців міста, в яких вони цікавилися про:
‒ внесення нової (додаткової) зупинки в паспорти маршрутів;
‒ дотримання та корегування графіків руху комунальним транспортом та маршрутними таксі тощо.
У підсумку, за цей тиждень на онлайн-прийомах від криворіжців було розглянуто та опрацьовано 25 «викликів», жоден з яких не залишився поза увагою фахівців.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
Нагадуємо, з графіками проведення онлайн-прийомів можна ознайомитись на офіційному сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua, сайті Контакт-центру 1520 spilkuisia.kr.gov.ua або ж за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056) 499-15-20 (усі оператори, у т.ч. стаціонарного зв’язку).