ОНЛАЙН-ПРИЙОМИ В КОНТАКТ-ЦЕНТРІ ПРОДОВЖУЮТЬ ПРАЦЮВАТИ
З 01.05.2023 по 05.05.2023 під час онлайн-прийомів у Контакт-центрі 1520 криворіжці мали змогу поставити свої запитання заступникам голів Центрально-Міської та Саксаганської районних у місті рад, директорам департаментів соціальної політики та адміністративних послуг, начальнику управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради.
02 травня відбувся онлайн-прийом заступника голови Центрально-Міської районної у місті ради – Євгена ДИВЕНКА, який надав відповіді мешканцям району щодо:
– порядку оформлення опіки над людиною похилого віку;
– порядку нанесення пішохідного переходу на загальноміській дорозі;
– відновлення понтонного мосту по вул. Дощовій;
– ремонту мережі водовідведення в підвальному приміщенні.
03 травня консультації мешканцям надавала заступник голови Саксаганської районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради – Алла НАГНІЙ щодо:
– благоустрою підземного переходу на «95 кварталі»;
– благоустрою та ремонту дитячих майданчиків;
– порядку зарахування дітей до закладів дошкільної освіти району;
– впорядкування зупиночного комплексу та встановлення камер відеоспостереження на дорогах району;
– благоустрою та асфальтування контейнерних майданчиків.
Цього ж дня, на питання мешканців міста відповідала директор департаменту соціальної політики – Інеса БЛАГУН щодо:
– будівництва пандусу в будинках, де мешкають особи з обмеженими можливостями;
– порядку оплати послуг соціального працівника;
– забезпечення засобами реабілітації пільгових категорій громадян;
– порядку надання матеріальних допомог на лікування та у зв’язку з тяжким матеріальним становищем;
– реєстрації внутрішньо переміщених осіб;
– оформлення державних соціальних допомог внутрішньо переміщеним особам;
– виплат компенсації за житлово-комунальні послуги особам, які безкоштовно розмістили внутрішньо переміщених осіб.
04 травня на актуальні питання мешканців відповідала начальник управління розвитку підприємництва – Ірина РИЖКОВА щодо:
– порядку отримання підприємцями гранту від держави;
– необхідності щорічної сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
– порядку врегулювання цін на соціально значущі продукти харчування.
05 травня директор департаменту адміністративних послуг – Людмила ЗЕЛЕНСЬКА надала вичерпні відповіді щодо:
– порядку реєстрації місця проживання;
– порядку оформлення біометричного паспорта для виїзду за кордон у Центрі надання адміністративних послуг «Віза»;
– порядку поновлення втрачених документів.
Онлайн-приймальні продовжують свою роботу!
Чекаємо на Ваші дзвінки та запитання!
Наші контакти
15-20, (056) 499 15 20, spilkuisia.kr.gov.ua.