ПРОЄКТ ЮРІЯ ВІЛКУЛА.

Новини

Підсумки онлайн-прийомів у Контакт-центрі 1520 з 24 по 24 червня 2025 року

01 липня 2025
12

З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань жителів міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації жителів у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому  та державними службовцями Пенсійного фонду України. 

Протягом минулого тижня у заплановані дати відбулося 3 онлайн-прийоми. 

2 4 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела керуюча справами виконкому Саксаганської районної у місті ради Цилінська Ірина Єгорівна.

Цилінська.JPG

Жителі району під час онлайн-прийому запитували щодо:

● проведення ремонтних робіт в будинках, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;

● незручностей для мешканців житлових будинків пов’язаних з функціонуванням кавового виробництва по вул. Святителя Василя Великого;

● регулювання взаємовідносин між членами ЖБК;

● ремонт контейнерних майданчиків на території району тощо.

2 5 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату міської ради і виконкому Криворізької  міської  ради Милованов Ігор Володимирович.

Милованов.JPG

Керівник відділу надав роз’яснення з питань щодо:

● незручностей та негативних наслідків стихійної торгівлі на вулицях міста;

● правових механізмів вирішення конфліктів із сусідами, які порушують громадський порядок тощо.

2 6 / 0 6 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів заступник начальника управління транспорту та телекомунікацій – начальник відділу з організації пасажирських перевезень виконкому Криворізької міської ради Катричев Павло Валерійович.Катричев.JPG

Під час онлайн-прийому посадовець надав відповіді з таких питань: 

● збільшення кількості транспортних засобів або заміни їх на більш місткі моделі маршрутних таксі №№397,264;

● уточнення схеми руху автобусів №№1,1А;

● дотримання правил поведінки водіями та пасажирами маршрутних таксі;

● умов пільгового перевезення у маршрутних таксі тощо.

У підсумку, протягом тижня фахівці розглянули 31 «виклик» і надали вичерпні відповіді з кожного питання.

Звертаємо увагу! Ознайомитися з графіками онлайн-прийомів можна:

● на сайті виконкому Криворізької міської ради kr.gov.ua;

● на сайті е-сервісу Контакт-центр 1520 spilkuisia.kr.gov.ua;

● за телефонами 15-20 (тільки “Київстар”), (056)499-15-20 (усі оператори).

Нагадуємо, під час повітряної тривоги дзвінки НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Ми завжди раді допомогти жителям міста!

Дивитися всі новини