ЩО ЗМІНИВ ВОЄННИЙ СТАН У РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ
Введення воєнного стану вплинуло на роботу державних органів та органів місцевого самоврядування, в тому числі і відділів реєстрації місця проживання фізичних осіб, які здійснюють надання послуг з реєстрації місця проживання.
Так, відповідно до ст.ст.12, 13 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» послуги з декларування реєстрації місця проживання не надаються. Разом з тим, відділи реєстрації місця проживання фізичних осіб міста Кривого Рогу не припиняють свою роботу. Доступними для криворіжців залишаються послуги зняття з реєстрації місця проживання померлих осіб та надання витягів з Реєстру Криворізької міської територіальної громади.
Для отримання, у разі необхідності, вищезазначених послуг звертайтесь до «офісів прописки» за місцем реєстрації осіб, розташованих за адресами:
Тернівський район: вул. Короленка, 1А, каб. 127;
Покровський район: вул. Шурупова, 2, каб. 114, 115, 116, 117;
Саксаганський район: вул. Володимира Великого, 32, каб. 112;
Довгинцівський район: вул. Дніпровське шосе, 14;
Центрально-Міський район: вул. Староярмаркова, 44;
Металургійний район: вул. Галатова, 2;
Інгулецький район: пр-т Південний, 1; вул. Гірників, 19.
Нагадуємо, що в умовах воєнного стану відділи реєстрації місця проживання фізичних осіб працюють з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 15:30, з технічною перервою з 12:30 до 13:00. Прийом замовників здійснюється за обов’язковою попередньою реєстрацією. Записатись на прийом можна, відсканувавши QR-коди:
За консультацією звертайтесь на безкоштовний номер «Гарячої» лінії Центру «Віза» 0 800 500 459 (працює щоденно з 8:00 до 16:30, у посиленому режимі) та до Контакт-Центру 15-20.
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
http://viza.kr.gov.ua