У Контакт-центрі 1520
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради й надалі проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
На цьому тижні у зазначені дати відбулися 2 заплановані онлайн-прийоми.
Найбільше мешканці Саксаганського району цікавилися питаннями отримання якісних послуг з обслуговування багатоквартирних будинків: проведення ремонтів на внутрішньобудинкових мережах водопостачання, водовідведення, опалення та покрівлі. Також підіймалися більш індивідуальні питання:
- · порядку взяття на облік військовослужбовця, який потребує поліпшення житлових умов;
- · правового регулювання відносин з сусідами, які ведуть антигромадський спосіб життя;
- · ремонту дренажних мереж, які проходять поруч з вул. Одеська, тощо.
Під час спілкування з мешканцями Металургійного району надавалися роз’яснення щодо:
- правил розміщення контейнерних майданчиків на території району та дотримання їх санітарного стану;
- дотримання правових взаємовідносин співвласників квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному будинку;
- поновлення дорожньої розмітки на ділянках доріг з інтенсивним рухом;
- ліквідації наслідків ракетних обстрілів тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 22 «виклики», за якими надані кваліфіковані роз’яснення та сформовано 1 заявку для більш детального вивчення питання.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
Для зручності жителів міста, нагадуємо,