У КОНТАКТ-ЦЕНТРІ 1520 ПРОДОВЖУТЬ ПРАЦЮВАТИ ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ
20 березня відбувся онлайн-прийом начальника відділу природних монополій департаменту розвитку інфраструктури міста Віталія ШИШОВА, який надав відповіді мешканцям щодо:
– утримання та ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж;
– роботи підприємств теплопостачання та належного утримання об’єктів цих підприємств;
– відлову та стерилізації безпритульних тварин.
21 березня на питання щодо поновлення надання послуг з обміну посвідчення водія (без складання іспитів) та реєстрації транспортних засобів відповідала директор департаменту адміністративних послуг – Людмила ЗЕЛЕНСЬКА.
22 березня з питань роботи транспорту консультував начальник управління транспорту та телекомунікацій Сергій СИРОТЮК:
– про порядок перегляду маршрутів маршрутних таксі міста;
– щодо технічного та санітарного стану комунального транспорту та маршрутних таксі;
– відстеження руху громадського транспорту в онлайн режимі.
23 березня відбувся онлайн-прийом начальника відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи Ігора МИЛОВАНОВА, який відповів на питання:
– щодо паркування на газонах та прибудинкових територіях;
– куди необхідно звертатись мешканцям, якщо є загроза життю та здоров’ю, у разі крадіжок та грабежів.
В цей же день, Олександр КУЧЕР – заступник голови Металургійної районної у місті ради з питань діяльності виконавчих органів ради, надавав відповіді мешканцям Металургійного району щодо:
– порядку знесення аварійних дерев на прибудинковій території та поза її межами;
– стану захисних споруд цивільного захисту в районі;
– дотримання правил світломаскування під час комендантської години.
24 березня на актуальні питання криворіжців відповідав начальник відділу обслуговування громадян №16 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – Олексій КУЦЕНКО, який надав вичерпні відповіді щодо:
– порядку призначення, нарахування та виплати житлових субсидії;
– порядку призначення, перерахунку та індексації пенсій;
– надання путівок для проходження санаторно-курортного лікування або виплати компенсації.
Після онлайн-прийому мешканці міста подякували Олексію Куценку за спілкування, надання вичерпної інформації з актуальних питань та працівникам відділу обслуговування громадян №16 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за роботу та якісне надання послуг.
Ми завжди з вами на зв’язку!
Наші контакти
15-20, (056) 499 15 20, spilkuisia.kr.gov.ua