ЯК КРИВОРІЖЦЯМ ШВИДКО СПЛАТИТИ АДМІНІСТРАТИВНИЙ ЗБІР ЗА РЕЄСТРАЦІЮ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ?
(інформує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)
Послуги з реєстрації нерухомості та бізнесу надаються виконкомом Криворізької міської ради безкоштовно, проте при подачі документів заявник сплачує адміністративний збір – це передбачено діючим законодавством.
Сплата адміністративного збору/плати за надання відомостей з реєстрів може підтверджуватися електронною копією (у тому числі скрін-копією) відповідного платіжного документа. Тобто здійснити оплату можна не відвідуючи відділення банку, а за допомогою онлайн-банкінгу – у мобільному застосунку будь-якого банку, що підтримує зазначену функцію.
Якщо банк чи фінансова установа, через яку здійснено платіж, забезпечує можливість проведення перевірки достовірності відповідного платіжного документа – державний реєстратор проводить таку перевірку, у тому числі через сервіс: check.gov.ua
Здійснити оплату адміністративного збору можна і на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії») за посиланням viza.kr.gov.ua:
1) в розділі «Послуги» перейдіть на сторінку «Оплата платних послуг»:
2) оберіть відповідну категорію послуг: «Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Державна реєстрація права власності на нерухоме майно», «Надання відомостей з реєстрів бізнесу/нерухомості»:
3) оберіть необхідну послугу та натисніть кнопку «Оплатити»:
4) заповніть дані відправника та оплатіть адміністративний збір:
5) отримайте електронну копію платіжного документа на електронну адресу, зазначену при оплаті.
Сплатити адміністративний збір швидко та зручно можна безпосередньо при відвідуванні «офісу послуг» на майдані Праці, 1 – для цього облаштовано зону самообслуговування: